Tvarumas

Strategija

Strategija

IKI tvarumo strategija yra reguliariai peržiūrima atsižvelgiant į visą turimą informaciją, įskaitant klientų apklausas, konkurentų lyginamąją analizę, politinių sprendimų analizę ir rinkos tendencijas.

Strateginės IKI tvarumo kryptys leidžia efektyviai valdyti ir prioretizuoti įmonės tvarumo veiklas bei iniciatyvas, skirtas strateginiams tvarumo tikslams įgyvendinti.

Tvarumo vadovas yra atsakingas už tvarumo strategijos įgyvendinimą, o kiekviena verslo funkcija koncentruojasi į jos veiklai ir verslo modeliui svarbias temas.

Tvarumo strategija:
1.
Iki 2030 m. pereiti prie 100 % perdirbto plastiko privataus prekių ženklo pakuočių.
2.
Iki 2030 m. maisto atliekų kiekį sumažinti 50 % (palyginti su 2022 m.).
3.
Užtikrinti, kad iki 2025 m. pabaigos parduotuvių lentynose ir gamyboje neliktų narvuose augintų vištų kiaušinių.
4.
Šiuo metu IKI peržiūri savo šiltnamio efektą sukeliančių dujų mažinimo tikslus, kurie bus suderinti su „Mokslu grįstų tikslų iniciatyva“ (ang. Science Based Targets Initiative), bet nuolat laikomės principo mažinti jų kiekį.
Tvarūs produktai

Tvarūs produktai

Mūsų pagrindinis tikslas yra pasiūlyti platų sveikų produktų asortimentą savo klientams, ypatingą dėmesį skiriant sveikesniam (be priedų, ekologiško, funkcinio) ir aplinkai draugiškam asortimentui.

2024 m. pasiekimai:
1.
Daugiau nei 370 ekologiškų produktų asortimente
2.
Ne narvuose laikomų vištų kiaušiniai sudarė 70% asortimento
3.
Pristatyta nauja, veganiškų produktų linija „Vegavita“
4.
„Su meile, IKI“ ir „Šefai“ produktai gaminami naudojant žaliąją elektros energiją
5.
Mėsos kokybės testams skyrėme 155 tūkst. eurų
Energija, klimatas ir aplinka

Energija, klimatas ir aplinka

Tvarumas tapo esminiu aspektu visoje mažmeninės prekybos veiklos grandinėje: nuo žaliavų pasirinkimo iki produkto gamybos, platinimo ir utilizavimo. IKI, siekdama sumažinti neigiamą poveikį aplinkai ir visuomenei, daugiausia dėmesio skiria mažmeninės prekybos, pakavimo, atliekų ir energetinio tvarumo veikloms.

2024 m. pasiekimai:
1.
5,5 mln. Eur investicijų į tvarumo iniciatyvas (saulės panelės, šaldymo sistemos ir kt.)
2.
„Iki“ įsigijo saulės parką – tapo pirmuoju verslu Lietuvoje, valdančiu nutolusią saulės elektrinę su gaminančio vartotojo statusu
3.
Pradėjome diegti baterijas, kaupiančias saulės elektrinės pagamintą ir nepanaudotą elektros perteklių
4.
Atsinaujinančiųjų išteklių energijos dalis visame energijos suvartojime – 64%
Darbuotojai

Darbuotojai

Mūsų darbuotojai yra mūsų sėkmės pagrindas ir kertinė inovacijų ir augimo varomoji jėga. Siekiame jiems suteikti reikiamus išteklius ir galimybes tobulėti tiek asmeniškai, tiek iš profesinės pusės.

2024 m. pasiekimai:
1.
Atlikta anoniminė darbuotojų „Lygių galimybių liniuotės“ apklausa
2.
Geriausio darbdavio apdovanojimas trečius metus iš eilės
3.
Darbuotojų atlyginimams didinti skirta 2,5 mln. eurų
4.
Stiprybių kultūros diegimas
Socialinė veikla

Socialinė veikla

Būdama aktyvia bendruomenės nare, IKI kasmet skiria paramą įvairioms Lietuvoje veikiančioms organizacijoms ir bei prisideda prie jų vykdomų socialinių projektų.

2024 m. pasiekimai:
1.
„Maisto bankui“ paaukota produktų už 3,1 mln. eurų
2.
Pradėjome bendradarbiavimą su 4 naujomis labdaros organizacijomis
3.
Prisidėjome prie daugiau nei 10 bendruomeninių inciatyvų aukodami maisto ar kitus produktus
4.
Socialinių partnerių žinutės per IKI parduotuvių TV ekranus buvo parodytos pirkėjams daugiau nei 10 milijonų kartų
Valdysenos principai:

Valdysenos principai:

IKI siekia tvarumo principus įtvirtinti visoje IKI valdymo struktūroje. Ypač aktyviai yra įtraukiama IKI valdyba, kuri prižiūri strateginių tvarumo iniciatyvų įgyvendinimą.

2024 m. pasiekimai:
1.
Suorganizuotas „Tvarumo mėnesis“, skirtas supažindinti kolegas su IKI tvarumo strategija
2.
Išrinkta klientų valdyba, suorganizuoti 4 susitikimai
3.
Atliktas tiekėjų rizikos vertinimas
4.
97% darbuotojų, kuriems privalomi kovos su korupcija mokymai, juose sudalyvavo