Informuojame, kad čia rodomas praėjusios
dienos IKI taškų likutis. Sukauptų IKI taškų likutį galite pasitikrinti pirkimo kvite.
Dėmesio! IKI Taškai sukaupti iki 2024.11.30 baigs galioti 2024.12.31.
Nuo gruodžio 1 d. nauji sukaupti taškai kelsis į naujus metus ir galios iki kitų metų lapkričio 30 d.
Šių metų gruodžio 31 d. baigs galioti šių metų taškai, kurie buvo kaupiami iki lapkričio 30 d.
Per šių metų gruodį, galima bus išleisti tiek senuosius taškus, tiek naujai kaupiamus nuo gruodžio 1 d.
Kad galėtumėte matyti asmeninius pasiūlymus, Jūs turėtumėte neprieštarauti profiliavimui ir tiesioginei rinkodarai
2024-08-21
Ši IKI Programėlės privatumo politika informuoja, kaip IKI tvarko duomenis naudojantis IKI Programėlės siūlomomis paslaugomis.
IKI gerbia IKI Programėlės naudotojo (toliau – Naudotojas) privatumą ir tvarko tik būtinus, su Programėlės naudojimu susijusius asmens duomenis, tik konkrečiais, apibrėžtais tikslais ir apimtimi.
Tvarkydama Naudotojo asmens duomenis, IKI laikosi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR). IKI Programėlės duomenų valdytojas yra IKI Lietuva, UAB, kodas 110193723, Pilaitės pr. 42, 06222 Vilnius (toliau – IKI), el. p. [email protected].
Duomenų valdytojo išorės duomenų apsaugos pareigūnas yra:
Advokatas, dr., LL.M. Karsten Kinast
Advokatų kontora „KINAST Law Firm“
Hohenzollernring 54
D-50672 Kelnas, Vokietija
Kontaktinė informacija: [email protected].
KOKIĄ INFORMACIJĄ APIE JUS TVARKOME, KOKIU TEISINIU PAGRINDU IR KOKIAIS TIKSLAIS?
Tikslai
IKI Programėlės Naudotojams, dalyvaujantiems IKI lojalumo programoje ir turintiems lojalumo kortelę, sudaroma galimybė prisijungti prie savo paskyros IKI Programėlėje ir naudotis joje įdiegtais IKI lojalumo programos savitarnos įrankiais informacijai apie IKI lojalumo kortelės duomenis, statusą, naudojimo istoriją, siūlomas naudas gauti ir/ar valdyti. IKI Programėlės Naudotojai taip pat gali užregistruoti naują paskyrą ir tapti IKI lojalumo programos nariais – gauti virtualią lojalumo kortelę.
Asmens duomenys, teisiniai pagrindai, saugojimo terminai
Teisinis pagrindas tvarkyti Jūsų asmens duomenis yra būtinybė įvykdyti sutartį dėl programėlės paslaugos teikimo, kurios šalimi esate.
Tam, kad IKI Programėlė galėtų tinkamai veikti, IKI Programėlei būtina prieiti prie tam tikros informacijos, esančios Naudotojo įrenginyje. Naudotojui įsidiegus IKI Programėlę savo telefone, IKI Programėlė prieis prie šių įrenginio duomenų: Naudotojo įrenginio operacinė sistema, įrenginio modelis, šalis. Jei nesutinkate, kad IKI Programėlė prieitų prie šių duomenų, neįsirašykite ir neįsidiekite IKI Programėlės savo mobiliajame įrenginyje, o jei IKI Programėlę įsirašėte ir įsidiegėte, nedelsdami ištrinkite IKI Programėlę iš savo mobiliojo įrenginio.
Prisijungimo prie IKI Programėlės metu tvarkomi šie duomenys: Naudotojo identifikatorius (numeris), kortelės numeris, prisijungimo, veiksmo programėlėje laikas, data, IP adresas, „hostingo“ informacija. Ši informacija saugoma 1 (vieną) mėnesį.
Registracijos metu tvarkomi šie duomenys: el. paštas, vardas, pavardė, telefono numeris, gimimo data, lytis, adresas, pasirinkimai dėl tiesioginės rinkodaros ir profiliavimo. Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate IKI Lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. IKI Programėlėje galite matyti daugiau duomenų apie Jus: vardas, pavardė, gimimo data, adresas, lytis, el. paštas, telefono numeris, Jūsų atliktų pirkimų su lojalumo kortele datos, parduotuvių adresai ir suteiktų nuolaidų kiekiai, asmeniniai pasiūlymai, informacija apie IKI rengiamuose žaidimuose aktyvuotus čekius, Jūsų sukauptus arba panaudotus taškus dalyvaujant IKI lojalumo programos iššūkiuose, žaidimuose, Taškotekoje, taip pat IKI lojalumo programos iššūkiuose, žaidimuose, Taškotekoje įgytus kuponus. Šiuos duomenis pateikiame Jums, kad visada galėtumėte sužinoti, kiek nuolaidų ir naudų esate gavę dalyvaudami IKI lojalumo programoje, ir ar mūsų turimi duomenys apie Jus yra tikslūs (pvz., vardas, pavardė, gimimo data).
Papildoma išsami informacija apie tvarkomus asmens duomenis, dalyvaujant IKI Lojalumo programoje, pateikiama IKI Lojalumo programos privatumo politikoje čia.
KAM IR KODĖL PERDUODAME JŪSŲ INFORMACIJĄ?
Jūsų duomenis gali peržiūrėti mūsų darbuotojai, atsakingi už IKI Programėlės tobulinimą ir priežiūrą, taip pat lojalumo programų vykdymą. Jūsų duomenis taip pat gali peržiūrėti IKI mobiliosios programėlės, bei planšečių įrangos priežiūros ir vystymo paslaugos teikėjas, reklaminių kampanijų rengimo ir kūrimo paslaugų teikėjas, žiniasklaidos planavimo ir rinkos tyrimų paslaugų teikėjas, interneto reklamos platinimo paslaugų teikėjas, mobiliųjų programėlių talpinimo paslaugos tiekėjas.
Jūsų naršymo statistinius duomenis saugo mūsų partneriai Google, Inc., Apple, Inc., kurie veikia JAV. Šie duomenų gavėjai dalyvauja ES-JAV Privatumo sistemoje pagal Komisijos adekvatumo sprendimą, taikomos Standartinės sutarčių sąlygos.
Visada Jūsų duomenis laikome saugiai ir reikalaujame, kad tai užtikrintų visi mūsų partneriai ir teikėjai.
KAIP GALITE ĮGYVENDINTI SAVO TEISES?
Jei norėtumėte sužinoti, kokius duomenis esame apie Jus surinkę, ar pageidaujate juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, perkelti, atšaukti duotą sutikimą, galite kreiptis į mus šiuo el. pašto adresu: [email protected]. Šiuo adresu taip pat rašykite mums, jeigu matysite, kad mūsų tvarkomi duomenys apie Jus yra netikslūs arba pasikeitę.
Taip pat galite kreiptis į IKI Lietuva, UAB duomenų apsaugos pareigūną, el. p. [email protected].
KUR KREIPTIS DĖL TEISIŲ PAŽEIDIMO?
Jei manote, kad Jūsų teisės į privatumą buvo pažeistos, galite pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, A. Juozapavičiaus g. 6, 09310 Vilnius, tel. (8 5) 271 2804, 279 1445, faks. (8 5) 261 9494, el. paštas [email protected].
SLAPUKAI
Kad ši IKI Programėlė tinkamai veiktų, kartais į jūsų įrenginį ji įrašo mažas duomenų rinkmenas, vadinamuosius slapukus. Tą patį daro ir dauguma programėlių.
Kas yra slapukai?
Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kurią programėlė Jums ją įsirašius ir naudojant išsaugo jūsų judriojo ryšio įrenginyje. Dėl jo programėlė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), o jums nereikia jų iš naujo įvedinėti kaskart lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.
Kaip naudojame slapukus?
Naudojami slapukai tam, kad atpažintų, ar programėlėje naršo tas pats lankytojas, kuris jau buvo apsilankęs.
Taip pat programėlė suteikia prieigą prie mūsų partnerių slapukų:
Google slapukai naudojami statistinei informacijai apie Jūsų naršymą svetainėje rinkti.
Kaip kontroliuoti slapukus?
Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir (arba) ištrinti slapukus.
Informacija apie BLOOMREACH B.V. paslaugų naudojimą
Informuojame, kad IKI Lietuva, UAB naudojasi „Bloomreach B.V.“, Fred. Roeskestraat 109, 1076 EE Amsterdamas paslaugomis. Bloomreach padeda mums siųsti rinkodaros kampanijas, rinkti asmeninius duomenis ir apibendrintus pseudoniminius naudotojų profilius bei įvykius, kad galėtume tobulinti savo IKI Programėlę ir rinkodaros veiksmus. Šie profiliai sujungiami su mūsų klientų duomenimis, kad galėtume savo rinkodaros veiklą pritaikyti prie klientų interesų. Jei nepateikėte savo prieštaravimo, mes naudojame surinktus duomenis, kad sukurtume naudotojo profilį ir galėtume jums teikti mūsų el. pašto, SMS, „Push-Notifications“, programėlės ir žiniatinklio turinio ir kitas jūsų interesams pritaikytas rinkodaros priemones. Bloomreach tvarko duomenis tik pagal mūsų nurodymus. Ji nenaudos duomenų savo ar trečiųjų šalių tikslais, jų neparduos ir neperduos neįgaliotoms trečiosioms šalims. Šiais tikslais jūsų įrenginyje gali būti saugomi SDK ar panašios technologijos. Galite užkirsti kelią SDK saugojimui atitinkamai nustatydami savo įrenginio programinę įrangą. „Bloomreach“ naudoja šiuos SDK, kad rinktų informaciją apie mūsų programėlės naudojimą: https://docs.exponea.com/docs/cookies-storage. SDK renkamuose duomenyse yra ši informacija: (1) IP adresas; (2) Prisijungimo duomenys; (3) Laiko juostos nustatymai; (4) Operacinė sistema ir platforma; (5) Informacija apie apsilankymus, įskaitant: URL paieškos terminus; (6) Paieškos terminai; (7) Informaciją apie tai, kas buvo peržiūrėta programėlėje; (8) Informacija apie pirkinių krepšelį ir pasirinktas kasos parinktis (pridėtus produktus, dydį, mokėjimo būdą, pristatymo būdą); (9) Programėlės reakcijos ir atsako laikas; (10) Atsisiuntimo klaidos; (11) Apsilankymų tam tikruose puslapiuose trukmė; (12) Informacija apie sąveiką su programėle (pvz., slinkimą, paspaudimus ir pelės paspaudimus), taip pat būdus, naudojamus norint palikti puslapį; (13) Naudotojo veikla.
Jei nenorite, kad jūsų duomenys būtų renkami naudojant SDK personalizuotos rinkodaros tikslais, turite teisę prieštarauti, prisijungę prie savo paskyros IKI Programėlėje, paspaudus „Mano profilis“, toliau „Mano duomenys“ ir nesutikus su profiliavimu bei tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimu.
Kitus duomenis „Bloomreach“ tvarko, kai registruojatės mūsų reklamos kanaluose (pvz., naujienlaiškis, SMS, „Push-Notifications“), naudojatės mūsų interneto svetaine, susikuriate kliento paskyrą arba pateikiate užsakymą: (1) pirkimo ir krepšelio duomenys, (2) pagrindiniai kliento duomenys, (3) su paslaugomis susiję duomenys, pavyzdžiui, naudotos paslaugos tipas, (4) surinkti (papildomi) taškai, (4) panaudoti (išpirkti) taškai, (5) panaudoti (išpirkti) privalumai/naudos, (6) rinkodaros duomenys, kurie apima komunikacijos sąlyčio taškus, (7) kanalai, (8) sąveikos ir reakcijos duomenys.
Jūs galite bet kada pateikti prieštaravimą dėl personalizuotos tiesioginės rinkodaros veiklos ir taip užkirsti kelią tolesniam jūsų asmens duomenų tvarkymui, išsiunčiant el. laišką el. paštu [email protected] arba pasirenkant atitinkamus nustatymus savo IKI Programėlės paskyroje, paspaudus „Mano profilis“, toliau „Mano duomenys“ ir nesutikus su profiliavimu bei tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimu.
SDK ar panašius sekimo duomenis „Bloomreach“ ištrins po 6 mėnesių. Apdoroti asmens duomenys bus ištrinti pagal mūsų nurodymus.
Daugiau informacijos apie „Bloomreach“ duomenų apsaugą galima rasti adresu: https://exponea.com/de/privacy-policy/.
SVARBU: Informuojame, kad nuo rugsėjo 25 d. atnaujinome IKI lojalumo taisyklių 3. punktą apie IKI taškų kaupimą ir galiojimą.
1. SĄVOKOS
1.1. Taisyklėse naudojamos sąvokos:
IKI – IKI Lietuva, UAB, juridinio asmens kodas 110193723, buveinės adresas Pilaitės pr. 42, 06222 Vilnius.
Infolinija – nemokamas IKI klientų aptarnavimo centras, kurio telefono numeris 8 800 11 454 (8:00 – 17:00 val. darbo dienomis), el. p. [email protected].
IKI kortelė – Dalyviui išduota fizinė ar virtuali IKI lojalumo kortelė, patvirtinanti Dalyvio narystę Lojalumo programoje.
Dalyvis – fizinis asmuo, kuriam išduota Kortelė ir kuris dalyvauja Lojalumo programoje.
Anketa – IKI nustatytos formos Kortelės išdavimo anketa (elektroninė ir/ar popierinė).
IKI Parduotuvė – parduotuvė IKI, IKI EXPRESS.
IKI Paskyra – Interneto svetainėje ar IKI programėlėje esanti asmeninė Dalyvio paskyra, susieta su Kortele, kurioje Dalyviui pateikiami pasiūlymai, suteikiama galimybė valdyti savo pasirinkimus, dalyvauti Žaidimuose ir pan.
IKI Programėlė – programėlė, skirta išmaniajam telefonui ar kitam mobiliajam įrenginiui, kuri gali būti naudojama siekiant sužinoti apie IKI parduotuvėse vykstančias akcijas, Lojalumo programos siūlomas naudas, dalyvauti Žaidimuose, sužinoti savo IKI Taškų likutį, sukauptus IKI Taškus išsikeisti į Prizus.
Interneto svetainė – IKI interneto svetainė www.iki.lt
Lojalumo programa – Dalyviui skirta IKI lojalumo programa, suteikianti teisę Dalyviui gauti specialius pasiūlymus ir nuolaidas IKI Parduotuvėje, IKI Programėlėje ar IKI paskyroje šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
Senjorų programa – Lojalumo programos dalis, skirta asmenims, sulaukusiems senatvės pensinio amžiaus, kurį patvirtina senatvės pensininko pažymėjimas ar kitas dokumentas, patvirtinantis, kad asmuo yra sulaukęs senatvės pensijos amžiaus ar asmenims, turintiems neįgaliojo pažymėjimą.
Asmeniniai pasiūlymai – IKI Paskyroje, kasos kvituose, telefonu, elektroniniu paštu ir/arba kitais būdais Dalyviui pateikiami individualizuoti (pavyzdžiui, remiantis pirkimo istorija, Kortelės naudojimo vietomis ar kitais požymiais) specialiai parinkti, pritaikyti ir asmeniškai skirti Lojalumo programos pasiūlymai, kuriais Dalyvis gali pasinaudoti su Kortele IKI Parduotuvėse.
Partneris – fizinis ar juridinis asmuo, bendradarbiaujantis su IKI ir teikiantis specialius pasiūlymus Dalyviams.
Partnerio nuolaidos kodas ar kuponas – IKI Partnerio suteikiamas nuolaidos kodas arba barkodas, suteikiantis nuolaidą prekei ar paslaugai Partnerio prekybos vietoje ar internetinėje svetainėje.
IKI Taškai – Dalyviui suteikiami lojalumo taškai už Dalyvio apsipirkimą IKI Parduotuvėje, suteikiantys Dalyviui Taisyklėse nurodytas naudas ir išreikšti pinigine verte: vieno IKI taško vertė yra 0,01 Eur.
Prizas – Dalyviui suteikiamas fizinis ar virtualus laimėjimas, skiriamas už sukauptus IKI Taškus ir/arba dalyvavimą Žaidime, Taisyklėse nustatyta tvarka.
Žaidimas – IKI Paskyroje rengiama akcija, kurios metu Dalyvis gali laimėti Prizą.
Kuponas – brūkšninis kodas, patvirtinantis žaidimo „Laimės taškai“ laimėtojo teisę į Prizą.
Gimtadienio kvitas – Taisyklėse nustatyta tvarka išduodamas Dalyviui papildomas kvitas su brūkšniniu kodu, suteikiantis teisę Dalyviui kito apsipirkimo metu gauti nustatyto dydžio nuolaidą visam pirkinių krepšeliui.
Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas); o fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, el. pašto adresą, asmens kodą, telefono numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius.
Privatumo politika – informacija apie Dalyvio Asmens duomenų tvarkymą, kuri pateikiama Internete ir IKI Paskyroje.
Taisyklės – IKI Lojalumo programos taisyklės.
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Taisyklės nustato IKI ir Dalyvio sutartinius santykius, susijusius su Lojalumo programa, įskaitant, bet neapsiribojant, Lojalumo programos narystės sąlygas (tapimą Dalyviu), IKI Paskyros sukūrimą, IKI Taškų kaupimą ir jų panaudojimą, o taip pat kitų Lojalumo programos privalumų ir naudų suteikimą.
2.2. Taisyklės kartu su bet kokiomis kitomis sąlygomis ar nuostatomis, įtrauktomis į Taisykles ar jose nurodytomis, yra laikomos IKI ir Dalyvio susitarimu dėl Lojalumo programos.
2.3. Labai svarbu, kad Dalyvis perskaitytų ir susipažintų su Taisyklėmis, o taip pat su bet kokiais kitais IKI pranešimais dėl Lojalumo programos, kad žinotų ir suprastų savo teises, pareigas bei kitas sąlygas Lojalumo programoje. Jei Dalyviui kyla klausimų dėl Lojalumo programos ir/ar dėl Taisyklių, jis gali kreiptis su užklausa į Infoliniją.
2.4. Dalyvavimas Lojalumo programoje priklauso nuo to, ar Dalyvis laikosi Taisyklių. Prieš tampant Lojalumo programos Dalyviu, kiekvienas asmuo turi galimybę susipažinti su Taisyklėmis ir Privatumo politika. Tapus Dalyviu, yra laikoma, kad Dalyvis Taisykles perskaitė, suprato ir sutinka jų laikytis. Jei asmuo neišreiškia sutikimo laikytis Taisyklių, Privatumo politikos ir kitų su Lojalumo programa susijusių sąlygų, toks asmuo negali būti Lojalumo programos dalyviu.
2.5. Visi Lojalumo programos teikiami privalumai ir pasiūlymai priklauso nuo jų prieinamumo ir IKI turi teisę bet kada juos pakeisti ar panaikinti, be išankstinio įspėjimo.
2.6. Privatumo politika yra neatsiejama Taisyklių dalis ir pateikiama Dalyviui susipažinti prieš jam tampant Lojalumo programos Dalyviu. Tapdamas Lojalumo programos Dalyviu, Dalyvis patvirtina, kad jis susipažino su Privatumo politika.
2.7. Šios Taisyklės pakeičia visas ankstesnes Lojalumo programos taisykles.
3. LOJALUMO PROGRAMOS PRIVALUMAI
3.1. IKI suteikia Dalyviui šiuos Lojalumo programos privalumus:
I. IKI TAŠKŲ KAUPIMAS:
IKI Taškų panaudojimas.
Sukauptus IKI taškus galima panaudoti skirtingais būdais:
Prekes, kurias Dalyvis gali įsigyti už 1 centą (0,01 Eur), panaudojant savo sukauptus IKI Taškus ir jų panaudojimo sąlygas IKI nustato savo nuožiūra pasirinktam laikotarpiui.
Informaciją apie tai, kokias prekes IKI Parduotuvėse galima įsigyti už 1 centą (0,01 EUR), panaudojant sukauptus IKI Taškus, IKI skelbia IKI Paskyroje, skiltyje ,,Prekės už 1 centą“ ir IKI Parduotuvėse.
Dalyvis, norėdamas panaudoti IKI taškus prekių įsigijimui už 1 centą, apie tai turi informuoti kasos darbuotoją. Savitarnos kasoje Dalyvis gali pats panaudoti IKI Taškus prekės įsigijimui už 1 centą, laikantis savitarnoje kasoje esančių instrukcijų.
Prekių kiekis ribotas ir gali pasibaigti anksčiau nei nurodyta pasiūlymo komunikacijos priemonėse.
Dalyvis gali sukauptus IKI taškus išsikeisti į Prizus. IKI Taškai keičiami į Prizus laikantis šių žingsnių:
Prizai skirstomi į paslaugas ir daiktus. Prizo atsiėmimo/pristatymo sąlygos priklauso nuo to, kuriai kategorijai yra priskiriamas Prizas:
Paslaugų kategorijos Prizus (pvz., kino teatrų bilietus, automobilio valymo kuponus ar oro balionų paslaugas ir kt.) Dalyvis gauna el. kuponų forma po Prizo patvirtinimo. Kuponai išsiunčiami el. paštu ir matomi IKI Paskyroje. Kupono galiojimo terminas ir jo panaudojimo sąlygos yra nurodytos kupone ir priklauso nuo Partnerio.
Daiktų kategorijos Prizai (pvz., žaislai, buitinės, elektronikos prekės ir pan.) Dalyviui siunčiami paštu Dalyvio nurodytu adresu po Prizo patvirtinimo. Dalyvis, gavęs pranešimą apie Prizo patvirtinimą, turi nurodyti adresą, kuriuo bus išsiųstas Prizas. Nenurodžius adreso per 14 dienų, Prizas nebus išsiųstas. Prizas pristatomas Dalyviui nuo 5 iki 30 kalendorinių dienų IKI sąskaita Lietuvos Respublikos teritorijoje, į kitas šalis – už papildomą užmokestį.
Jeigu Dalyvio pasirinkto Prizo, priklausančio daiktų kategorijai, negalima pristatyti dėl objektyvių priežasčių (pvz., dėl riboto Prizų kiekio), vietoje Dalyvio pasirinkto Prizo IKI turi teisę (bet ne pareigą) siūlyti Dalyviui išsikeisti lygiavertį Prizą, esantį IKI Paskyroje. Jeigu Dalyvio IKI siūlomas pakaitinis Prizas netenkina arba jeigu IKI nepasiūlo Dalyviui išsikeisti lygiavertį Prizą, esantį IKI Paskyroje, IKI grąžina Dalyviui jo iškeistus IKI Taškus per 3 (tris) darbo dienas.
Jei Prizui yra taikoma nuolaida, Dalyvis gali ja pasinaudoti ir turimus Taškus iškeisti į Prizą su nuolaida. Nuolaidos Prizams galioja ribotą laikotarpį. Tuo atveju, jeigu Prizo su nuolaida Dalyviui negalima pristatyti dėl objektyvių priežasčių (pvz. dėl riboto Prizų kiekio), IKI neprivalo suteikti tos pačios nuolaidos kitam Prizui, jei Prizui, kurio negalima pristatyti, taikomos nuolaidos galiojimas yra pasibaigęs.
Prizų asortimentas gali keistis. Prizų asortimentas ir IKI Taškų panaudojimo sąlygos skelbiami Interneto svetainėje ir IKI programėlėje.
,,Laimės taškai“ – tai IKI rengiamas momentinis žaidimas Dalyviams. Šį žaidimą galima rasti ir žaisti tik IKI Paskyroje.
Norėdamas dalyvauti žaidime „Laimės taškai“, Dalyvis turi savo sukauptus 100 IKI Taškų iškeisti į ,,Laimės taškai“ bilietą. IKI turi teisę be išankstinio įspėjimo keisti IKI Taškų panaudojimo sąlygas žaidime ,,Laimės taškai“ skelbiant IKI Paskyroje, skiltyje ,,Žaidimai“.
Dalyvis iškeitęs 100 IKI Taškų ir gavęs ,,Laimės taškai“ bilietą, dalyvauja Žaidime laikantis šių principų:
Nuo to momento, kai Dalyvis pasirenka IKI Paskyroje žaisti žaidimą ,,Laimės taškai“ ir patvirtina savo pasirinkimą, pasirinkimo nebegalima atšaukti ir (arba) pakeisti.
Žaidimo „Laimės taškai“ Prizai keičiasi kiekvieną savaitę. Vartotojai unikalų žaidimo „Laimės taškai“ Prizą – prekę gali laimėti tik vieną kartą per savaitę.
,,Laimės taškai“ laimėto prizo pakeisti į kitą prizą negalima.
,,Laimės taškai“ prizų galiojimo laikas yra 7 kalendorinės dienos.
,,Laimės taškai“ prizai parenkami atsitiktine tvarka, nepriklausomai nuo jokių specialių sąlygų.
,,Laimės taškai“ galima žaisti vieną kartą per dieną.
Kuponai yra skirti tik asmeniniam naudojimui ir gali būti panaudoti tik vieną kartą. Dalintis Kuponų atvaizdais yra draudžiama. Su IKI kortele panaudojus kito IKI Kortelės turėtojo laimėtą Kuponą, netenkama teisės „Laimės taškų“ žaidime pakartotinai laimėti atitinkamą Prizą.
• partnerių nuolaidas ,,Partnerių klube“
„Partnerių klubas“ – tai IKI lojalumo partnerysčių programėlės dalis, kurioje IKI lojalumo programėlės turėtojas gali iškeisti savo IKI Taškus į nuolaidos kodą pas Partnerius arba tam tikrų Partnerių nuolaidų kuponus gauti nemokamai.
Norėdamas keisti savo turimus IKI Taškus į vieno iš „Partnerių klubo“ partnerių nuolaidas, Dalyvis turi nurodytą IKI Taškų kiekį iškeisti į nuolaidos kuponą ar nuolaidos kodą. IKI turi teisębet kada vienašališkai keisti IKI Taškų „Partnerių klube“ panaudojimo sąlygas.
Dalyvis, iškeitęs nurodytą kiekį IKI Taškų, ir gavęs unikalų „Partnerių klubo“ nuolaidos kodą ar nuolaidų kuponą, jį gali panaudoti Partnerio prekybos ar paslaugų vietoje, pagal ant kupono nurodytas sąlygas. Kupono galiojimo laikas nurodomas ant Partnerio kupono. Nuolaidos kodo galiojimo laikas gali būti skirtingas, priklausomai nuo Partnerio ar paslaugos.
Patvirtinus IKI Taškų keitimą į Partnerio nuolaidų kuponą ar nuolaidos kodą, IKI taškai nėra grąžinami.
Kuponas, nuolaidos kodas yra skirti tik asmeniniam naudojimui ir gali būti panaudoti tik vieną kartą. Dalintis Kuponų ar nuolaidų kodų atvaizdais yra draudžiama.
IKI Taškų likutis ir galiojimas
II. Asmeniniai pasiūlymai pateikiami kiekvieną pirmadienį Dalyvio paskyroje esančioje skiltyje ,,Akcijos“ Jais pasinaudoti Dalyvis gali IKI parduotuvėse, apsipirkimo metu panaudojęs Kortelę.
III. IKI specialūs pasiūlymai Dalyvio gimtadienio proga, suteikiantys nustatyto dydžio nuolaidą visam pirkinių krepšeliui (Gimtadienio kvitas).
IV. Specialūs IKI pasiūlymai Senjorų programos dalyviams
Kiekvieną dieną IKI Parduotuvėse iki 11:00 val. Senjorų programos Dalyviams suteikiama -10% nuolaida visoms prekėms.
Nuolaidos nesumuojamos. Nuolaida netaikoma tabako gaminiams, su tabako gaminiais susijusiems gaminiams, alkoholiniams gėrimams, loterijų bilietams, mobiliųjų telefonų sąskaitų papildymams, dovanų kortelėms, spaudai, tarai, trečiųjų šalių paslaugoms (komunaliniai mokesčiai ir kita), akcijų, išpardavimo, IKI GOURMET, CLEVER, HEBĖ prekių ženklais pažymėtoms prekėms, pradinio ir specializuoto maitinimo pieno mišiniams ir kitoms prekėms, kurioms pagal teisės aktus nuolaidos negali būti taikomos.
V. Partnerių pasiūlymai
Dalyvis Partnerių paslaugų teikimo ar/ir prekių pardavimo vietose gali pasinaudoti pasiūlymais, apie kuriuos skelbiama Partnerių interneto svetainėse, Partnerių paslaugų ar/ir prekių pardavimo vietose. Partneriai ir jų taikomi pasiūlymai su Kortele skelbiami Interneto svetainėje.
VI. Žaidimai ir akcijos. Dalyvis turi galimybę dalyvauti IKI organizuojamuose Žaidimuose ir akcijose, kuriose Dalyvis gali laimėti įvairius prizus ar gauti kitas naudas. Informacija apie konkrečius Žaidimus ar akcija yra skelbiama Interneto svetainėje, ir/ar IKI parduotuvėse, ir/ar kitais būdais ar priemonėmis.
VII. Kiti Lojalumo programos privalumai, apie kuriuos Dalyvis gali būti informuojamas IKI Parduotuvėse, Interneto svetainėje, pirkimo kvituose ir kituose informavimo kanaluose.
4. PRISIJUNGIMAS PRIE LOJALUMO PROGRAMOS
4.1. Lojalumo programa yra skirta tik fiziniams asmenims, sulaukusiems 16 metų.
4.2. Asmuo, norėdamas prisijungti prie Lojalumo programos, bet kurioje IKI Parduotuvėje turi užpildyti Anketą ir įsigyti Kortelę, kurios kaina yra 1 EUR.
4.3. Pildant Anketą, asmuo pateikia Asmens duomenis. Informacija apie Dalyvio pateikiamų Asmens duomenų tvarkymą yra nurodyta IKI Privatumo politikoje .
4.4. Jei asmuo pageidauja dalyvauti Senjorų programoje, asmeniui užpildžius Anketą, IKI Parduotuvės darbuotojas turi teisę paprašyti asmens pateikti pensijos gavėjo ir/ar neįgaliojo pažymėjimą. Nepateikus IKI Parduotuvės darbuotojui pensijos gavėjo ir/ar neįgaliojo pažymėjimo, Dalyviui Senjorų programos nuolaidos nepriskiriamos.
4.5. Nepateikus Anketoje privalomų nurodyti duomenų ir/ar nepasirašius Anketos, ir/ar neįrašant Anketos pasirašymo datos, Kortelė neišduodama arba blokuojama be atskiro įspėjimo ir laikoma, kad asmuo neprisijungė prie Lojalumo programos.
4.6. Laikoma, kad Dalyvio duomenys, pateikti Anketoje, yra teisingi. IKI neatsako už Dalyvio duomenų teisingumą.
4.7. SVARBU: Užpildytos Anketos duomenys į Lojalumo programos duomenų bazę suvedamos per 5 darbo dienas nuo Anketos užpildymo. Dalyvauti Lojalumo programoje galima nuo Kortelės išdavimo momento, tačiau savaitės ir mėnesio iššūkių veikimas įsigalioja per 3 d.d. nuo registracijos mobiliojoje programėlėje.
4.8. Vienam Dalyviui gali būti išduodama 1 (viena) Kortelė.
4.9. Kortelė yra IKI nuosavybė.
4.10. Kortelė yra asmeninė ir ja gali naudotis tik tas asmuo, kurio vardu išduota Kortelė. Dalyvis privalo saugoti Kortelę ir jos duomenis. IKI neprisiima atsakomybės, susijusios su netinkamu ar neteisėtu pasinaudojimu Kortele, jos duomenimis, įskaitant tuos atvejus, kai Dalyviui išduota Kortele pasinaudoja tretieji asmenys.
4.11. Jei Dalyvis, jau turintis Kortelę, įsigyja/turi dar vieną Kortelę, IKI turi teisę savo nuožiūra ir be atskiro įspėjimo blokuoti anksčiau Dalyviui išduotą Kortelę.
5. LOJALUMO PROGRAMOS TAIKYMO SĄLYGOS
5.1. Kortelė galioja tik fizinėse IKI parduotuvėse.
5.2. Kortelė nėra mokėjimo priemonė. Už prekes IKI parduotuvėse galima atsiskaityti grynais pinigais ar mokėjimo kortele.
5.3. Kortelė nedalyvauja kitose IKI vykdomosiose lojalumo programose (pvz. IKI Verslui lojalumo programa)
5.4. Lojalumo programos teikiami privalumai ir kitos naudos taikomi tik pateikus Kortelę ir/ar įvykdžius kitas šiose Taisyklėse nurodytas sąlygas.
5.5. IKI turi teisę atsisakyti taikyti Lojalumo programos privalumus ir teikiamas naudas, jei kyla įtarimų, kad tokių naudų siekiama neteisėtai, apgaule ar kitaip pažeidžiant šias Taisykles.
6. KORTELĖS PRARADIMAS IR PAKEITIMAS
6.1. Pametus, sugadinus, ar kitu būdu praradus Kortelę, Dalyvis turi apie tai pranešti IKI, vienu iš pasirinktų būdu: kreipiantis į Infoliniją arba el. p. [email protected].
6.2. IKI, gavusi iš Dalyvio pranešimą apie Kortelės praradimą, ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas užblokuoja Kortelę, prieš tai nustatę Dalyvio tapatybę. Užblokuota Kortelė yra neaktyvi ir naudojantis tokia Kortele Dalyviui netaikomi Lojalumo programos privalumai.
6.3. Per 3 (tris) darbo dienas nuo pranešimo apie Kortelės praradimą pateikimo Dalyvis gali raštu prašyti atblokuoti Kortelę tais pačiais kanalais, kaip ir pranešant apie Kortelės praradimą. Jei Kortelė užblokuota ir per nustatytą terminą neatblokuojama, Dalyvis nebegali toliau naudotis Kortele.
6.4. Dalyviui pametus, sugadinus, ar kitu būdu praradus Kortelę, nauja Kortelė išduodama laikantis šių Taisyklių 4.3-4.4. punkte nustatytos tvarkos.
6.5. Keičiant susidėvėjusią ir/ar nebetinkamą naudoti Kortelę, nauja IKI kortelė išduodama IKI Parduotuvėje nemokamai, o anksčiau Dalyviui išduota Kortelė yra užblokuojama.
6.6. Pakeitus Kortelę, Dalyvio pirkimų istorija Parduotuvėse į naujai įsigytą Kortelę nėra perkeliama ar kitaip neatvaizduojama.
6.7. Siekiant užtikrinti ilgesnį Kortelės veikimo laiką, Dalyviui rekomenduojama saugoti Kortelę nuo bet kokių mechaninių pažeidimų, aukštos temperatūros ar elektromagnetinio poveikio.
7. IKI PASKYRA
7.1. IKI Paskyros sukūrimas:
7.1.1. Prisijungimas prie IKI Paskyros yra susietas su galiojančia Kortele, todėl kiekvienai Kortelei gali būti sukurta tik viena IKI Paskyra;
7.1.2. Jei Dalyvis įsigijo naują Kortelę ar/arba pakeitė Kortelę, prisijungti prie IKI Paskyros galima tik po 14 (keturiolikos) darbo dienų nuo Kortelės įsigijimo ar/arba pakeitimo pagal naujausius duomenis.
7.1.3. Pirmą kartą, registruojantis IKI Paskyroje, Dalyvis turi nurodyti savo elektroninį paštą ir telefono numerį tam, kad IKI galėtų atpažinti Dalyvį. Jei Dalyvio nurodyti duomenys (elektroninis paštas ir telefono numeris) atitinka nurodytus Anketoje, Dalyvis susikuria individualius prisijungimo duomenis. Tuo atveju, jei Dalyvio įvestas elektroninis paštas arba telefono numeris nesutampa su nurodytais Anketoje, Dalyvis turi galimybę atnaujinti duomenis IKI Paskyros sukūrimo metu. Dalyviui neatlikus šiame punkte nurodytų veiksmų, IKI negalės atpažinti Dalyvio ir jam atitinkamai negalės būti sukurta IKI Paskyra.
7.1.4. Sėkmingos registracijos atveju, Dalyvis į savo elektroninį paštą gauna pranešimą, kuriame prašoma patvirtinti registraciją – paspausti nuorodą. Paspaudus nuorodą, Dalyvis vėl grąžinamas į IKI Paskyros langą su prašymu susikurti slaptažodį bei prisijungti prie IKI Paskyros.
7.1.5. Dalyvis yra atsakingas už susikurtų prisijungimo prie IKI Paskyros duomenų saugojimą ir neatskleidimą kitiems asmenims, ir už bet kuriuos veiksmus, kurie atliekami, Dalyviui prisijungus prie IKI Paskyros.
7.2. Paskyroje Dalyvis gali:
7.2.1. dalyvauti Lojalumo programos rengiamose akcijose, kurių metų, įvykdžius IKI nurodytas sąlygas, galima gauti papildomą kiekį Taškų;
7.2.2. stebėti savo IKI Taškų likutį ir jų istoriją;
7.2.3. savo sukauptus IKI Taškus panaudoti Žaidimuose ar iškeisti juos į Prizus;
7.2.4. susipažinti su Asmeniniais pasiūlymais ir kitais IKI pasiūlymais;
7.2.5. peržiūrėti paskutinių 3 (trijų) mėnesių IKI Parduotuvėse su Kortele atliktų pirkimų istoriją;
7.2.6. atnaujinti profilio informaciją. IKI Paskyroje Dalyvio padaryti pakeitimai bus įrašomi į IKI duomenų bazę per 5 (penkias) darbo dienas;
7.2.7. atlikti kitus galimus veiksmus.
7.3. Dalyvavimo Lojalumo programos pabaiga
7.3.1. Dalyvio dalyvavimas Lojalumo programoje gali būti nutrauktas ir Kortelė užblokuota Taisyklių 6.2. punkte nurodytu terminu tokiais atvejais:
7.3.1.1. kai Dalyvis pateikia prašymą nutraukti jo dalyvavimą Lojalumo programoje. Prašymą galima pateikti susisiekus su Infolinija, el.p. [email protected] arba IKI Paskyroje / Mano Duomenys polapyje.
7.3.1.2. kai Dalyvis nei vieno karto nepanaudojo Kortelės IKI Parduotuvėse ilgiau kaip 1 (vienerius) metus nuo Kortelės išdavimo;
7.3.1.3. kai Dalyvis naudojasi Kortele ir/ar IKI Paskyra, pažeidžiant šias Taisykles;
7.3.1.4. kai Dalyvis siekia Lojalumo programos pasiūlymų ar naudų neteisėtai, apgaule ar kitaip pažeidžiant šias Taisykles;
7.3.1.5. kai Dalyvis naudoja Kortelę verslo ar kitais komerciniais tikslais;
7.3.1.6. kai IKI sprendimu nutraukiama Lojalumo programa.
7.4. Pasibaigus Dalyvio narystei programoje, jo kortelė yra užblokuojama, o asmens duomenys nebenaudojami.
8. IKI TEISĖS IR PAREIGOS
8.1. IKI įsipareigoja suteikti Dalyviui Lojalumo programos privalumus ir naudas;
8.2. IKI turi teisę bet kuriuo metu pakeisti arba atšaukti Lojalumo programos privalumus ir (arba) bet kokias kitas naudas;
8.3. IKI turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, atnaujinti ar panaikinti šias Taisykles ar nutraukti Lojalumo programą apie tai iš anksto asmeniškai nepranešus Dalyviui. Apie šiame punkte nurodytus IKI sprendimus Dalyviai informuojami Interneto svetainėje ir/ar IKI Parduotuvėse, ir/ar kitomis pasirinktomis priemonėmis ir būdais. Jei po bet kokio šiame punkte aprašyto pakeitimo Dalyvis ir toliau dalyvauja Lojalumo programoje (naudojasi Kortele), laikoma kad Dalyvis sutinkate su naujomis Taisyklėmis ar sąlygomis.
8.4. turi kitas teises ir pareigas, nustatytas Taisyklėse.
9. DALYVIO TEISĖS IR PAREIGOS
9.1. Dalyvis įsipareigoja laikytis šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, sąžiningai ir tinkamai naudotis Kortele, IKI Paskyra bei Lojalumo programos teikiamais pasiūlymais ar naudomis.
9.2. Dalyviui draudžiama perparduoti ar perleisti bet kokias jam suteikiamas Lojalumo programos naudas.
9.3. Dalyvis įsipareigoja naudoti Kortelę tik savo asmeninėms reikmėms. Dalyviui draudžiama naudotis Kortele verslo, prekybos ar komerciniais tikslais;
9.4. Dalyvis turi teisę bet kada nutraukti savo dalyvavimą Lojalumo programoje, apie tai informavęs IKI Taisyklėse nustatyta tvarka.
9.5. Dalyvis turi teisę gauti informaciją, susijusią su Lojalumo programa.
10. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10.1. Šios Taisyklės skelbiamos Interneto svetainėje.
10.2. Visi ginčai, kylantys dėl Taisyklių taikymo ir vykdymo, sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10.3. Aktuali ir detali informacija apie Kortelę ir Lojalumo programą yra teikiama Interneto svetainėje ir Infolinijoje.
Šios taisyklės atnaujintos nuo 2024 m. rugsėjo 25 d.
UAB „IKI Lietuva“ (toliau – IKI) šioje privatumo politikoje nustato asmens duomenų, kurie gaunami naudojantis lojalumo programa, tvarkymo sąlygas. Šioje privatumo politikoje paaiškinome, kokius veiksmus atliekame tvarkydami duomenis, susijusius su naudojimusi mūsų lojalumo programa. IKI rūpi duomenų apsauga ir duomenų saugumas, todėl norime jus informuoti, kokius asmens duomenis ir kokiais tikslais tvarkome. Daugiau informacijos apie tai rasite toliau.
Pasikeitus teisės aktams ar įmonės vidaus procesams, ši privatumo politika gali būti pakeista. Dėl šios priežasties prašome reguliariai perskaityti šią privatumo politiką. Šį dokumentą taip pat bet kada galite atsisiųsti, išsisaugoti ir atsispausdinti.
Duomenų valdytojas, kaip apibrėžta ES Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (toliau – BDAR) ir kituose ES valstybių narių nacionaliniuose duomenų apsaugos įstatymuose bei kituose duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose, yra:
UAB „IKI Lietuva“
Įmonės kodas 110193723
Pilaitės pr. 42, Vilnius
Telefonas +370 800 11 454
El. paštas [email protected]
Patvirtiname, kad Įmonė tvarko jūsų asmens duomenis pagal galiojančius Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, įskaitant ES Reglamentą 2016/679 (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, BDAR), kitus galiojančius duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus bei kompetentingų institucijų nurodymus. Šiame dokumente vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos BDAR.
Duomenų valdytojo išorės duomenų apsaugos pareigūnas yra:
Advokatas, dr., LL.M. Karsten Kinast
Advokatų kontora „KINAST Law Firm“
Hohenzollernring 54
D-50672 Kelnas, Vokietija
Duomenų apsaugos koordinatoriaus kontaktinė informacija: [email protected].
Asmens duomenys – tai bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti. Tokia informacija, pavyzdžiui, yra asmens vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, gimimo data, elektroninio pašto adresas, amžius arba IP adresas. Asmens duomenimis nėra laikoma informacija, kuri negali būti susieta su jūsų asmeniu arba gali būti susieta su jūsų asmeniu tik įdėjus neproporcingai daug pastangų. Asmens duomenys yra tvarkomi, kai mes renkame, įrašome, saugome ar naudojame juos. Asmens duomenys bus ištrinti, jei bus pasiektas duomenų tvarkymo tikslas ir nebeliks teisinio reikalavimo juos saugoti.
Nesiųskite IKI jokių asmens duomenų (ypač neskelbtinų), jei nenorite, kad jie būtų naudojami.
Toliau pateikiame išsamią informaciją apie mūsų tvarkomus asmens duomenis. Visų pirma nurodysime duomenų tvarkymo tikslus, rūšį, apimtį, teisinį pagrindą ir saugojimo laikotarpį.
Jūsų asmens duomenis tvarkome, kai iš mūsų gaunate lojalumo kortelę. Pirmiausia, siekiant sukurti kliento paskyrą lojalumo programoje, anketos forma prašoma pateikti šiuos asmens duomenis:
Pirmą kartą registruodamiesi turite nurodyti savo el. pašto adresą ir telefono numerį, kad galėtumėte patvirtinti paskyros registraciją. Registracijos proceso metu nurodytu el. pašto adresu arba telefono numeriu išsiunčiamas automatinis el. laiškas arba SMS žinutė, o jūs turite įvesti gautą kodą. Jei jūsų nurodyti duomenys sutampa su registracijos anketoje nurodytais duomenimis, susikursite individualius prisijungimo duomenis. Jei įvestas el. pašto adresas arba telefono numeris nesutampa su nurodytuoju anketoje, turite galimybę atnaujinti duomenis prieš sukuriant paskyrą. Jei neatliksite šioje sąlygoje nurodytų veiksmų, registracija nebus patvirtinta ir paskyra nebus sukurta.
Be to, galite nurodyti šiuos duomenis:
Adresas naudojamas bendravimui su jumis ir yra būtinas, jei ketinate iškeisti IKI taškus į prizus (adresas reikalingas prizams pristatyti). Duomenys apie lytį renkami statistikos ir analizės tikslais. Naudojant IKI kortelę, taip pat gaunami ir tvarkomi duomenys, susiję su jūsų apsipirkimu ir pirkiniais (informacija apie parduotuves, prekes, kiekius, kainas, nuolaidas, pirkimo laiką, sukauptus ar panaudotus IKI taškus).
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. b punkte (tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartį, kurios šalis yra duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų duomenų subjekto prašymu prieš sudarant sutartį).
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. Jūsų IKI taškų istorija saugoma 1 (vienus) metus. Elektroninio kasos aparato juosta, kurioje pirkimo čekio informacija saugoma teksto formatu, saugoma 6 (šešerius) metus.
Jūsų asmens duomenis tvarkome, kai iš mūsų gaunate verslo lojalumo kortelę. Pirmiausia, siekiant sukurti kliento paskyrą lojalumo programoje, anketos forma prašoma pateikti šiuos asmens duomenis:
Šie duomenys naudojami ryšiui palaikyti ir yra būtini, jei juridinis asmuo ketina gauti IKI kortelę arba ketina iškeisti IKI taškus į prizus. Naudojant IKI kortelę, taip pat gaunami ir apdorojami duomenys, susiję su apsipirkimu ir pirkiniais (informacija apie parduotuves, prekes, kiekius, kainas, nuolaidas, pirkimo laiką, sukauptus ar panaudotus IKI taškus).
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. f punkte. Pirmiau nurodytų duomenų tvarkymas atitinka mūsų teisėtą interesą, nes duomenis tvarkyti būtina, kad būtų galima sukurti lojalumo programos paskyrą, o toks tvarkymas padeda apsaugoti mūsų teisėtą interesą teikti jums šią paslaugą.
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. Jūsų IKI taškų istorija saugoma 1 (vienus) metus. Elektroninio kasos aparato juosta, kurioje pirkimo čekio informacija saugoma teksto formatu, saugoma 6 (šešerius) metus.
Registruodami IKI socialinę lojalumo kortelę, jūsų asmens duomenų netvarkome. Jūsų asmens duomenis tvarkome, kai IKI socialinės lojalumo kortelės turėtojas nori pasinaudoti IKI kortele – tokiu atveju į IKI kortelę įkeliame specialią nuolaidą ir tvarkome šiuos jūsų asmens duomenis:
Be to, galite nurodyti šiuos duomenis:
Adresas naudojamas bendravimui su jumis ir yra būtinas, jei ketinate iškeisti IKI taškus į prizus (adresas reikalingas prizams pristatyti). Duomenys apie lytį renkami statistikos ir analizės tikslais. Naudojant IKI kortelę, taip pat gaunami ir tvarkomi duomenys, susiję su jūsų apsipirkimu ir pirkiniais (informacija apie parduotuves, prekes, kiekius, kainas, nuolaidas, pirkimo laiką, sukauptus ar panaudotus IKI taškus).
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. b punkte (tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartį, kurios šalis yra duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų duomenų subjekto prašymu prieš sudarant sutartį).
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. Jūsų IKI taškų istorija saugoma 1 (vienus) metus. Elektroninio kasos aparato juosta, kurioje pirkimo čekio informacija saugoma teksto formatu, saugoma 6 (šešerius) metus.
Jūsų asmens duomenis tvarkome, kad galėtume jums siųsti asmeninius pasiūlymus ir informuoti apie IKI parduotuvių tinklo naujienas, akcijas ir pasiūlymus. Šiuo tikslu tvarkome šiuos duomenis:
Jūsų anketoje nurodyti duomenys ir pirkimo istorija naudojami siekiant automatiškai įvertinti jūsų poreikius ir pomėgius, kad būtų galima pritaikyti siūlomas nuolaidas ir jums siunčiamą rinkodaros informaciją – asmeninius pasiūlymus.
Jūsų profilis sudaromas įvertinus įvairius demografinius požymius ir apsipirkimo tendencijas. Pavyzdžiui, jei gyvenate netoli tam tikros IKI parduotuvės ir dažnai perkate daržoves, galite būti įtraukti į dalyvių, kuriems bus pranešama apie daržovių akcijas toje IKI parduotuvėje, grupę.
Anketoje nurodytas jūsų mobiliojo telefono numeris ir (arba) el. pašto adresas taip pat naudojami siųsti jums naudingą informaciją apie IKI prekes ir taikomas nuolaidas, vykdomą lojalumo programą, parduodamas prekes ir (arba) teikiamas paslaugas, parduotuvių veiklą, kviesti dalyvauti IKI apklausose ar tyrimuose. Naudinga informacija apie prekes, taikomas nuolaidas taip pat gali būti pateikiama parduotuvėse, kasos kvituose ir (arba) kitais būdais ir priemonėmis.
Teisinis duomenų tvarkymo pagrindas yra BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas. Šių duomenų tvarkymo profiliavimo tikslais teisinis pagrindas yra poreikis siekti teisėtų interesų, kuo labiau pritaikant IKI paslaugas jūsų poreikiams ir užtikrinant IKI verslo efektyvumą.
Šiuo tikslu jūsų asmens duomenys bus saugomi 3 (trejus) metus. Jei asmeninių pasiūlymų siuntimo duomenys jums pateikiami SMS žinutėmis, jie saugomi tik 3 (tris) mėnesius po išsiuntimo.
Jūsų asmens duomenis, kuriuos pateikėte su nuolaidų kuponu, gautu gimtadienio proga, tvarkome siekdami lojaliems klientams suteikti ypatingų privilegijų apsiperkant pas mus. Tam naudojame šiuos asmens duomenis:
Ši informacija renkama registracijos anketoje.
Teisinis duomenų tvarkymo pagrindas yra BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas. Tvarkydami minėtus duomenis, siekiame savo teisėto intereso kuo geriau pritaikyti savo paslaugas klientų poreikiams ir pasiūlyti specialias paskatas.
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento.
Jūsų duomenis tvarkome tam, kad galėtumėte dalyvauti mūsų konkursuose, o mes galėtume išsiųsti jums pranešimą apie prizą arba patį prizą. Apie vykstantį konkursą galite sužinoti mūsų svetainėje, socialiniuose tinkluose arba mūsų parduotuvėse. Šiuo tikslu tvarkome šiuos duomenis:
Mokesčių tikslais taip pat privalome tvarkyti jūsų
Teisinis kontaktinių duomenų tvarkymo pagrindas yra BDAR 6 str. 1 dalies b punktas. Teisinis asmens kodo tvarkymo pagrindas yra BDAR 6 str. 1 dalies c punktas. Teisės aktai neįpareigoja jūsų pateikti mums savo asmens duomenų, tačiau tokie duomenys būtini šiems sutartiniams santykiams vykdyti, o jums jų nepateikus IKI negali užtikrinti kliento dalyvavimo vartotojų konkurse, todėl IKI jų pateikimą sieja su dalyvavimo vartotojų konkurse sąlyga.
Pasibaigus vartotojų konkursui, dalyvių duomenys bus ištrinti, o laimėtojų duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų. Asmens kodas saugomas 10 (dešimt) metų mokesčių tikslais. Šie laikotarpiai taikomi, jei konsursų taisyklėse nenumatyta kitaip arba jei teisės aktai nereikalauja ilgesnio duomenų saugojimo.
IKI Lietuva, UAB prieigą prie jūsų duomenų turės tik tie asmenys, kuriems jūsų duomenys reikalingi jiems pavestoms užduotims atlikti.
Be to, prieigą prie jūsų duomenų gali turėti paslaugų teikėjai, kurie padeda mums vykdyti užduotis, t. y. šių kategorijų paslaugų teikėjai:
– IT paslaugų teikėjai (pvz., serverių prieglobos, programinės įrangos ir kt.);
– personalo paslaugų teikėjai;
– kreditingumo patikrinimų paslaugų teikėjai;
– spausdinimo, pristatymo ir logistikos paslaugų teikėjai;
– mokėjimo paslaugų teikėjai ir mokėjimus tvarkantys bankai;
– skolų išieškojimo agentūros ir advokatų kontoros;
– rinkodaros paslaugų teikėjai (pvz., rinkodaros komunikacijos, duomenų analizės, apklausų, konkursų, socialinės žiniasklaidos paslaugų ir kt.);
– klientų aptarnavimo ir pagalbos paslaugų teikėjai.
Šie paslaugų teikėjai asmens duomenis tvarko tik IKI Lietuva, UAB vardu ir privalo laikytis galiojančių duomenų apsaugos įstatymų. Visi duomenų tvarkytojai buvo kruopščiai atrinkti ir turi prieigą prie jūsų asmens duomenų tik tokia apimtimi ir tik tokį laikotarpį, kurie būtini paslaugai teikti arba kuriems suteikėte leidimą tvarkyti ir naudoti jūsų asmens duomenis.
IKI Lietuva, UAB taip pat gali perduoti asmens duomenis valdžios institucijoms, kai to reikalaujama pagal įstatymus. Tam tikrais atvejais asmens duomenys gali būti perduodami duomenų gavėjams už Europos ekonominės erdvės ribų. Toks perdavimas atliekamas remiantis vadinamaisiais Europos Komisijos sprendimais dėl tinkamumo pagal BDAR 45 str. arba remiantis standartinėmis Europos Sąjungos sutarčių sąlygomis, kaip tinkama apsaugos priemone pagal BDAR 46 str., siekiant užtikrinti tinkamą duomenų apsaugos lygį tvarkant jūsų asmens duomenis. Be to, užtikrinama, kad jūsų asmens duomenys būtų apsaugoti tinkamomis techninėmis ir organizacinėmis priemonėmis.
IKI neperduoda jūsų asmens duomenų trečiosioms šalims už ES ir EEE ribų, jei tam nėra teisinio pagrindo. Įmonė gali perduoti jūsų asmens duomenis už ES ir (arba) EEE ribų, jei buvo gautas aiškus jūsų sutikimas arba jei tai būtina ir užtikrinamas tinkamas duomenų apsaugos lygis pagal BDAR. Duomenys gali būti perduodami, pavyzdžiui, remiantis sprendimu dėl tinkamumo arba sudarius atitinkamas standartines sutarties sąlygas. IKI įsipareigoja dėti visas pastangas, kad tokiu būdu perduodami duomenys atitiktų BDAR nustatytus reikalavimus, ir imtis tinkamų priemonių jūsų asmens duomenų saugumui užtikrinti. Norėdami sužinoti daugiau informacijos apie tokias priemones, susisiekite su mumis tiesiogiai pirmiau nurodytu el. pašto adresu.
Pagal BDAR jūs, kaip duomenų subjektas, kurio asmens duomenys yra tvarkomi, turite toliau apibūdintas teises.
Pagal BDAR 15 straipsnį turite teisę prašyti patvirtinti, ar su jumis susiję asmens duomenys yra tvarkomi. Visų pirma galite prašyti informacijos apie:
Pagal BDAR 16 str. galite prašyti nedelsiant ištaisyti neteisingus asmens duomenis arba papildyti neišsamius asmens duomenis. Tai taip pat galite padaryti pateikdami papildomą deklaraciją.
Pagal BDAR 17 str. galite prašyti ištrinti mums pateiktus asmens duomenis, jei jų tvarkymas nėra būtinas BDAR 17 str. 3 d. nurodytais tikslais arba kitais teisėtais tikslais.
Pagal BDAR 18 str. galite prašyti apriboti savo asmens duomenų tvarkymą, jei ginčijate duomenų tikslumą, duomenų tvarkymas yra neteisėtas arba duomenų valdytojui nebereikia asmens duomenų nurodytiems tvarkymo tikslams, tačiau duomenų subjektui jie reikalingi teisiniams reikalavimams pareikšti, vykdyti ar apginti. Jūs taip pat turite teisę pareikšti pretenziją pagal BDAR 18 str., jei prieštaraujate duomenų tvarkymui kaip duomenų subjektas pagal BDAR 21 str. 2 dalį.
Pagal BDAR 20 str. turite teisę gauti jūsų mums pateiktus asmens duomenis susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu arba teisę reikalauti, kad jie būtų perduoti kitam duomenų valdytojui.
Pagal BDAR 7 str. 3 d. bet kada galite atšaukti savo sutikimą tvarkyti asmens duomenis. Tai reiškia, kad remiantis minėtu sutikimu ateityje nebebus leidžiama tvarkyti asmens duomenų.
Pagal BDAR 77 str. turite teisę pateikti skundą priežiūros institucijai – Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L.Sapiegos g. 17, Vilnius, [email protected]) .
Šiomis teisėmis galite pasinaudoti kreipdamiesi į IKI el. paštu: [email protected]
Vadovaudamiesi BDAR 21 str., jūs, kaip duomenų subjektas, dėl priežasčių, susijusių su jūsų konkrečia situacija, turite teisę bet kada nesutikti, kad su jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi remiantis BDAR 6 str. 1 d. e) arba f) punktu. Jums išreiškus nesutikimą, duomenų valdytojas įsipareigoja nebetvarkyti jūsų asmens duomenų, išskyrus atvejus, kai galima įrodyti, kad tam turima įtikinamų teisėtų pagrindų, kurie yra svarbesni nei jūsų interesai, teisės ir laisvės, arba kai tai yra būtina teisėtiems reikalavimams pareikšti, vykdyti ar ginti.
Bendroji teisė nesutikti visų pirma taikoma tiesioginei reklamai, kuri įgyvendinama tiesiogiai, nenurodant konkrečios situacijos.
Konfidencialų jūsų asmens duomenų tvarkymą ir jūsų privatumo apsaugą laikome savo pareiga, todėl imamės tinkamų ir BDAR nuostatas atitinkančių techninių bei organizacinių saugumo priemonių, kad išvengtume mūsų saugomų duomenų sunaikinimo, keitimo, neteisėto atskleidimo ar netinkamo naudojimo.
Nors ir stengiamės apsaugoti jūsų duomenis, norėtume atkreipti dėmesį, kad dėl interneto struktūros visiško jų saugumo garantuoti neįmanoma. Pavyzdžiui, neturime jokios įtakos duomenų tvarkymui už mūsų kompetencijos srities ribų.