Asmeninė IKI lojalumo paskyra

1. Kur rasti asmeninę IKI lojalumo paskyrą?
Asmeninę IKI lojalumo paskyrą galima rasti interneto svetainėje https://iki.lt/lojalumo-programa/

2. Kas gali susikurti asmeninę IKI lojalumo paskyrą?
Asmeninę IKI lojalumo paskyrą susikurti galima su galiojančia asmenine IKI lojalumo kortele, kurią įsigijus naujai/pakeitus buvo užpildyta IKI lojalumo kortelės išdavimo anketa.

3. Kokią informaciją turiu pateikti, norint susikurti asmeninę IKI lojalumo paskyrą?
Asmeninės IKI lojalumo paskyros sukūrimui reikalinga: a) galiojančios IKI lojalumo kortelės numeris, b) IKI lojalumo kortelės išdavimo anketoje nurodytas mobilaus telefono numeris, c) IKI lojalumo kortelės išdavimo anketoje nurodytas el. pašto adresas.

4. Ką daryti, jei mano el. pašto adresas ar/arba mob. telefono numeris skiriasi nuo to, ką esu pateikęs IKI lojalumo kortelės išdavimo anketoje?
Jei el. pašto adresas ar/arba mobilaus telefono numeris skiriasi nuo to, ką esate pateikęs IKI lojalumo kortelės išdavimo anketoje paspaudus mygtuką „Registruotis“ iššoks raudoname fone pranešimas, kuriame paspaudus mygtuką „ČIA“ būsite nukreiptis į „Duomenų atnaujininimo formą”, kurioje prašysime pateikti/patikslinti savo duomenis ir juos atnaujinsime savo duomenų bazėje.

5. Ar užpildžius „Duomenų atnaujinimo formą” iš karto galėsiu kurtis asmeninę IKI lojalumo paskyrą su naujais duomenimis?
Deja, ne. Kurtis asmeninę IKI lojalumo paskyrą galėsite po 5 darbo dienų. Jus apie tai informuosime el. paštu, kurį nurodėte pildydami „Duomenų atnaujinimo formą”.
Esant porekiui dėl Jūsų pateiktų duomenų pasitikslinimo – su Jumis susisieksime.

6. Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie susikurtos asmeninės IKI lojalumo paskyros – pamiršau slaptažodį, kurį nurodžiau asmeninės IKI lojalumo paskyros kūrimo metu?
Tokiu atveju pasirinkite funkciją „Slaptažodžio keitimas” ir vadovaudamiesi pateikta informacija atnaujinkite savo asmeninės IKI lojalumo paskyros slaptažodį, arba suvedus prisijungimo prie paskyros duomenis (el. pašto adresą ir slaptažodį) ir esant blogam slaptažodžiui po mygtuko paspaudimo „Prisijungti” iššoks raudoname fone pranešimas, kurime paspaudus „Slaptažodžio keitimas” vadovaudamiesi pateikta informacija atsinaujinkite savo asmeninės IKI lojalumo paskyros slaptažodį.

7. Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie susikurtos asmeninės IKI lojalumo paskyros – pamiršau el. pašto adresą, kurį nurodžiau asmeninės IKI lojalumopaskyros kūrimo metu?
Tokiu atveju parašykite mums el. paštu [email protected] savo asmeninės IKI lojalumo kortelės numerį, su kuria buvo susikurta asmeninė IKI lojalumo paskyra. Atsakydami į Jūsų laišką pateiksime Jums Jūsų asmeninės IKI lojalumo paskyros sukūrimo metu nurodytą el. pašto adresą su kuriuo galėsite jungtis.

8. Noriu pasikeiti el. pašto adresą ir prie asmeninės IKI lojalumo paskyros jungtis su naujuoju el. pašto adresu?
Tokiu atveju parašykite mums el. paštu [email protected] savo asmeninės IKI lojalumo kortelės numerį, su kuria buvo susikurta asmeninė IKI lojalumo paskyra, ir naują el. pašto adresą, kurį norite naudoti jungiantis prie asmeninės IKI lojalumo paskyros. Apie galimybę jungtis su naujuoju el. pašto adresu prie asmeninės IKI lojalumo paskyros Jums atsakysime el. paštu.