Dažnai užduodami klausimai

Asmeninė IKI PREMIJA paskyra

1. Kur rasti asmeninę IKI PREMIJA paskyrą?
Asmeninę IKI PREMIJA paskyrą galima rasti interneto svetainėje https://iki.lt/iki-premija/

2. Kas gali susikurti asmeninę IKI PREMIJA paskyrą?
Asmeninę IKI PREMIJA paskyrą susikurti galima su galiojančia asmenine IKI PREMIJA lojalumo kortele, kurią įsigijus naujai/pakeitus buvo užpildyta IKI PREMIJA kortelės išdavimo anketa.

3. Kokią informaciją turiu pateikti, norint susikurti asmeninę IKI PREMIJA paskyrą?
Asmeninės IKI PREMIJA paskyros sukūrimui reikalinga: a) galiojančios IKI PREMIJA kortelės numeris, b) IKI PREMIJA kortelės išdavimo anketoje nurodytas mobilaus telefono numeris, c) IKI PREMIJA kortelės išdavimo anketoje nurodytas el. pašto adresas.

4. Ką daryti, jei mano el. pašto adresas ar/arba mob. telefono numeris skiriasi nuo to, ką esu pateikęs IKI PREMIJA kortelės išdavimo anketoje?
Jei el. pašto adresas ar/arba mobilaus telefono numeris skiriasi nuo to, ką esate pateikęs IKI PREMIJA kortelės išdavimo anketoje paspaudus mygtuką „Registruotis“ iššoks raudoname fone pranešimas, kuriame paspaudus mygtuką „ČIA“ būsite nukreiptis į „Duomenų atnaujininimo formą”, kurioje prašysime pateikti/patikslinti savo duomenis ir juos atnaujinsime savo duomenų bazėje.

5. Ar užpildžius „Duomenų atnaujinimo formą” iš karto galėsiu kurtis asmeninę IKI PREMIJA paskyrą su naujais duomenimis?
Deja, ne. Kurtis asmeninę IKI PREMIJA paskyrą galėsite po 5 darbo dienų. Jus apie tai informuosime el. paštu, kurį nurodėte pildydami „Duomenų atnaujinimo formą”.
Esant porekiui dėl Jūsų pateiktų duomenų pasitikslinimo – su Jumis susisieksime.

6. Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie susikurtos asmeninės IKI PREMIJA paskyros – pamiršau slaptažodį, kurį nurodžiau asmeninės IKI PREMIJA paskyros kūrimo metu?
Tokiu atveju pasirinkite funkciją „Slaptažodžio keitimas” ir vadovaudamiesi pateikta informacija atnaujinkite savo asmeninės IKI PREMIJA paskyros slaptažodį, arba suvedus prisijungimo prie paskyros duomenis (el. pašto adresą ir slaptažodį) ir esant blogam slaptažodžiui po mygtuko paspaudimo „Prisijungti” iššoks raudoname fone pranešimas, kurime paspaudus „Slaptažodžio keitimas” vadovaudamiesi pateikta informacija atsinaujinkite savo asmeninės IKI PREMIJA paskyros slaptažodį.

7. Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie susikurtos asmeninės IKI PREMIJA paskyros – pamiršau el. pašto adresą, kurį nurodžiau asmeninės IKI PREMIJA paskyros kūrimo metu?
Tokiu atveju parašykite mums el. paštu [email protected] savo asmeninės IKI PREMIJA kortelės numerį, su kuria buvo susikurta asmeninė IKI PREMIJA paskyra. Atsakydami į Jūsų laišką pateiksime Jums Jūsų asmeninės IKI PREMIJA paskyros sukūrimo metu nurodytą el. pašto adresą su kuriuo galėsite jungtis.

8. Noriu pasikeiti el. pašto adresą ir prie asmeninės IKI PREMIJA paskyros jungtis su naujuoju el. pašto adresu?
Tokiu atveju parašykite mums el. paštu [email protected] savo asmeninės IKI PREMIJA kortelės numerį, su kuria buvo susikurta asmeninė IKI PREMIJA paskyra, ir naują el. pašto adresą, kurį norite naudoti jungiantis prie asmeninės IKI PREMIJA paskyros. Apie galimybę jungtis su naujuoju el. pašto adresu prie asmeninės IKI PREMIJA paskyros Jums atsakysime el. paštu.