
2024-08-21
Ši IKI Programėlės privatumo politika informuoja, kaip IKI tvarko duomenis naudojantis IKI Programėlės siūlomomis paslaugomis.
IKI gerbia IKI Programėlės naudotojo (toliau – Naudotojas) privatumą ir tvarko tik būtinus, su Programėlės naudojimu susijusius asmens duomenis, tik konkrečiais, apibrėžtais tikslais ir apimtimi.
Tvarkydama Naudotojo asmens duomenis, IKI laikosi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR). IKI Programėlės duomenų valdytojas yra IKI Lietuva, UAB, kodas 110193723, Pilaitės pr. 42, 06222 Vilnius (toliau – IKI), el. p. [email protected].
Duomenų valdytojo išorės duomenų apsaugos pareigūnas yra:
Advokatas, dr., LL.M. Karsten Kinast
Advokatų kontora „KINAST Law Firm“
Nordstraße 17a
50733 Cologne, Vokietija
[email protected]
Kontaktinė informacija: [email protected].
KOKIĄ INFORMACIJĄ APIE JUS TVARKOME, KOKIU TEISINIU PAGRINDU IR KOKIAIS TIKSLAIS?
Tikslai
IKI Programėlės Naudotojams, dalyvaujantiems IKI lojalumo programoje ir turintiems lojalumo kortelę, sudaroma galimybė prisijungti prie savo paskyros IKI Programėlėje ir naudotis joje įdiegtais IKI lojalumo programos savitarnos įrankiais informacijai apie IKI lojalumo kortelės duomenis, statusą, naudojimo istoriją, siūlomas naudas gauti ir/ar valdyti. IKI Programėlės Naudotojai taip pat gali užregistruoti naują paskyrą ir tapti IKI lojalumo programos nariais – gauti virtualią lojalumo kortelę.
Asmens duomenys, teisiniai pagrindai, saugojimo terminai
Teisinis pagrindas tvarkyti Jūsų asmens duomenis yra būtinybė įvykdyti sutartį dėl programėlės paslaugos teikimo, kurios šalimi esate.
Tam, kad IKI Programėlė galėtų tinkamai veikti, IKI Programėlei būtina prieiti prie tam tikros informacijos, esančios Naudotojo įrenginyje. Naudotojui įsidiegus IKI Programėlę savo telefone, IKI Programėlė prieis prie šių įrenginio duomenų: Naudotojo įrenginio operacinė sistema, įrenginio modelis, šalis. Jei nesutinkate, kad IKI Programėlė prieitų prie šių duomenų, neįsirašykite ir neįsidiekite IKI Programėlės savo mobiliajame įrenginyje, o jei IKI Programėlę įsirašėte ir įsidiegėte, nedelsdami ištrinkite IKI Programėlę iš savo mobiliojo įrenginio.
Prisijungimo prie IKI Programėlės metu tvarkomi šie duomenys: Naudotojo identifikatorius (numeris), kortelės numeris, prisijungimo, veiksmo programėlėje laikas, data, IP adresas, „hostingo“ informacija. Ši informacija saugoma 1 (vieną) mėnesį.
Registracijos metu tvarkomi šie duomenys: el. paštas, vardas, pavardė, telefono numeris, gimimo data, lytis, adresas, pasirinkimai dėl tiesioginės rinkodaros ir profiliavimo. Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate IKI Lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. IKI Programėlėje galite matyti daugiau duomenų apie Jus: vardas, pavardė, gimimo data, adresas, lytis, el. paštas, telefono numeris, Jūsų atliktų pirkimų su lojalumo kortele datos, parduotuvių adresai ir suteiktų nuolaidų kiekiai, asmeniniai pasiūlymai, informacija apie IKI rengiamuose žaidimuose aktyvuotus čekius, Jūsų sukauptus arba panaudotus taškus dalyvaujant IKI lojalumo programos iššūkiuose, žaidimuose, Taškotekoje, taip pat IKI lojalumo programos iššūkiuose, žaidimuose, Taškotekoje įgytus kuponus. Šiuos duomenis pateikiame Jums, kad visada galėtumėte sužinoti, kiek nuolaidų ir naudų esate gavę dalyvaudami IKI lojalumo programoje, ir ar mūsų turimi duomenys apie Jus yra tikslūs (pvz., vardas, pavardė, gimimo data).
Papildoma išsami informacija apie tvarkomus asmens duomenis, dalyvaujant IKI Lojalumo programoje, pateikiama IKI Lojalumo programos privatumo politikoje čia.
KAM IR KODĖL PERDUODAME JŪSŲ INFORMACIJĄ?
Jūsų duomenis gali peržiūrėti mūsų darbuotojai, atsakingi už IKI Programėlės tobulinimą ir priežiūrą, taip pat lojalumo programų vykdymą. Jūsų duomenis taip pat gali peržiūrėti IKI mobiliosios programėlės, bei planšečių įrangos priežiūros ir vystymo paslaugos teikėjas, reklaminių kampanijų rengimo ir kūrimo paslaugų teikėjas, žiniasklaidos planavimo ir rinkos tyrimų paslaugų teikėjas, interneto reklamos platinimo paslaugų teikėjas, mobiliųjų programėlių talpinimo paslaugos tiekėjas.
Jūsų naršymo statistinius duomenis saugo mūsų partneriai Google, Inc., Apple, Inc., kurie veikia JAV. Šie duomenų gavėjai dalyvauja ES-JAV Privatumo sistemoje pagal Komisijos adekvatumo sprendimą, taikomos Standartinės sutarčių sąlygos.
Visada Jūsų duomenis laikome saugiai ir reikalaujame, kad tai užtikrintų visi mūsų partneriai ir teikėjai.
KAIP GALITE ĮGYVENDINTI SAVO TEISES?
Jei norėtumėte sužinoti, kokius duomenis esame apie Jus surinkę, ar pageidaujate juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, perkelti, atšaukti duotą sutikimą, galite kreiptis į mus šiuo el. pašto adresu: [email protected]. Šiuo adresu taip pat rašykite mums, jeigu matysite, kad mūsų tvarkomi duomenys apie Jus yra netikslūs arba pasikeitę.
Taip pat galite kreiptis į IKI Lietuva, UAB duomenų apsaugos pareigūną, el. p. [email protected].
KUR KREIPTIS DĖL TEISIŲ PAŽEIDIMO?
Jei manote, kad Jūsų teisės į privatumą buvo pažeistos, galite pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, A. Juozapavičiaus g. 6, 09310 Vilnius, tel. (8 5) 271 2804, 279 1445, faks. (8 5) 261 9494, el. paštas [email protected].
SLAPUKAI
Kad ši IKI Programėlė tinkamai veiktų, kartais į jūsų įrenginį ji įrašo mažas duomenų rinkmenas, vadinamuosius slapukus. Tą patį daro ir dauguma programėlių.
Kas yra slapukai?
Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kurią programėlė Jums ją įsirašius ir naudojant išsaugo jūsų judriojo ryšio įrenginyje. Dėl jo programėlė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), o jums nereikia jų iš naujo įvedinėti kaskart lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.
Kaip naudojame slapukus?
Naudojami slapukai tam, kad atpažintų, ar programėlėje naršo tas pats lankytojas, kuris jau buvo apsilankęs.
Taip pat programėlė suteikia prieigą prie mūsų partnerių slapukų:
Google slapukai naudojami statistinei informacijai apie Jūsų naršymą svetainėje rinkti.
Kaip kontroliuoti slapukus?
Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir (arba) ištrinti slapukus.
Informacija apie BLOOMREACH B.V. paslaugų naudojimą
Informuojame, kad IKI Lietuva, UAB naudojasi „Bloomreach B.V.“, Fred. Roeskestraat 109, 1076 EE Amsterdamas paslaugomis. Bloomreach padeda mums siųsti rinkodaros kampanijas, rinkti asmeninius duomenis ir apibendrintus pseudoniminius naudotojų profilius bei įvykius, kad galėtume tobulinti savo IKI Programėlę ir rinkodaros veiksmus. Šie profiliai sujungiami su mūsų klientų duomenimis, kad galėtume savo rinkodaros veiklą pritaikyti prie klientų interesų. Jei nepateikėte savo prieštaravimo, mes naudojame surinktus duomenis, kad sukurtume naudotojo profilį ir galėtume jums teikti mūsų el. pašto, SMS, „Push-Notifications“, programėlės ir žiniatinklio turinio ir kitas jūsų interesams pritaikytas rinkodaros priemones. Bloomreach tvarko duomenis tik pagal mūsų nurodymus. Ji nenaudos duomenų savo ar trečiųjų šalių tikslais, jų neparduos ir neperduos neįgaliotoms trečiosioms šalims. Šiais tikslais jūsų įrenginyje gali būti saugomi SDK ar panašios technologijos. Galite užkirsti kelią SDK saugojimui atitinkamai nustatydami savo įrenginio programinę įrangą. „Bloomreach“ naudoja šiuos SDK, kad rinktų informaciją apie mūsų programėlės naudojimą: https://docs.exponea.com/docs/cookies-storage. SDK renkamuose duomenyse yra ši informacija: (1) IP adresas; (2) Prisijungimo duomenys; (3) Laiko juostos nustatymai; (4) Operacinė sistema ir platforma; (5) Informacija apie apsilankymus, įskaitant: URL paieškos terminus; (6) Paieškos terminai; (7) Informaciją apie tai, kas buvo peržiūrėta programėlėje; (8) Informacija apie pirkinių krepšelį ir pasirinktas kasos parinktis (pridėtus produktus, dydį, mokėjimo būdą, pristatymo būdą); (9) Programėlės reakcijos ir atsako laikas; (10) Atsisiuntimo klaidos; (11) Apsilankymų tam tikruose puslapiuose trukmė; (12) Informacija apie sąveiką su programėle (pvz., slinkimą, paspaudimus ir pelės paspaudimus), taip pat būdus, naudojamus norint palikti puslapį; (13) Naudotojo veikla.
Jei nenorite, kad jūsų duomenys būtų renkami naudojant SDK personalizuotos rinkodaros tikslais, turite teisę prieštarauti, prisijungę prie savo paskyros IKI Programėlėje, paspaudus „Mano profilis“, toliau „Mano duomenys“ ir nesutikus su profiliavimu bei tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimu.
Kitus duomenis „Bloomreach“ tvarko, kai registruojatės mūsų reklamos kanaluose (pvz., naujienlaiškis, SMS, „Push-Notifications“), naudojatės mūsų interneto svetaine, susikuriate kliento paskyrą arba pateikiate užsakymą: (1) pirkimo ir krepšelio duomenys, (2) pagrindiniai kliento duomenys, (3) su paslaugomis susiję duomenys, pavyzdžiui, naudotos paslaugos tipas, (4) surinkti (papildomi) taškai, (4) panaudoti (išpirkti) taškai, (5) panaudoti (išpirkti) privalumai/naudos, (6) rinkodaros duomenys, kurie apima komunikacijos sąlyčio taškus, (7) kanalai, (8) sąveikos ir reakcijos duomenys.
Jūs galite bet kada pateikti prieštaravimą dėl personalizuotos tiesioginės rinkodaros veiklos ir taip užkirsti kelią tolesniam jūsų asmens duomenų tvarkymui, išsiunčiant el. laišką el. paštu [email protected] arba pasirenkant atitinkamus nustatymus savo IKI Programėlės paskyroje, paspaudus „Mano profilis“, toliau „Mano duomenys“ ir nesutikus su profiliavimu bei tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimu.
SDK ar panašius sekimo duomenis „Bloomreach“ ištrins po 6 mėnesių. Apdoroti asmens duomenys bus ištrinti pagal mūsų nurodymus.
Daugiau informacijos apie „Bloomreach“ duomenų apsaugą galima rasti adresu: https://exponea.com/de/privacy-policy/.
1. Sąvokos
1.1. Taisyklėse naudojamos sąvokos:
IKI – IKI Lietuva, UAB, juridinio asmens kodas 110193723, buveinės adresas Pilaitės pr. 42, 06222 Vilnius, telefono numeris 0 800 11 454, el. pašto adresas [email protected].
Infolinija – nemokamas IKI klientų aptarnavimo centras, kurio telefono numeris 0 800 11 454 (8:00 – 17:00 val. darbo dienomis), taip pat el. pašto adresas [email protected].
IKI kortelė arba Kortelė– Dalyviui išduota fizinė ar virtuali IKI lojalumo kortelė, patvirtinanti Dalyvio narystę Lojalumo programoje.
Dalyvis – fizinis asmuo, kuriam išduota Kortelė ir kuris dalyvauja Lojalumo programoje.
Anketa – IKI nustatytos formos Kortelės išdavimo anketa (elektroninė ir/ar popierinė).
IKI GO – IKI autonominė parduotuvė.
IKI Paskyra – Interneto svetainėje ar IKI programėlėje esanti asmeninė Dalyvio paskyra, susieta su Kortele, kurioje Dalyviui pateikiami pasiūlymai, suteikiama galimybė valdyti savo pasirinkimus, dalyvauti Žaidimuose ir pan.
IKI Programėlė – programėlė, skirta išmaniajam telefonui ar kitam mobiliajam įrenginiui, kuri gali būti naudojama siekiant sužinoti apie IKI parduotuvėse vykstančias akcijas, Lojalumo programos siūlomas naudas, dalyvauti Žaidimuose, sužinoti savo IKI Taškų likutį, sukauptus IKI Taškus išsikeisti į Prizus.
Interneto svetainė – IKI interneto svetainė www.iki.lt
IKI Planšetiniai kompiuteriai – IKI parduotuvėse esantys planšetiniai kompiuteriai, skirti IKI lojalumo kortelių registracijai ir prisijungimui prie IKI Lojalumo paskyros.
Lojalumo programa – Dalyviui skirta IKI lojalumo programa, suteikianti teisę Dalyviui gauti specialius pasiūlymus ir nuolaidas IKI Parduotuvėje, IKI Programėlėje ar IKI paskyroje šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
Senjorų programa – Lojalumo programos dalis, skirta asmenims, sulaukusiems senatvės pensinio amžiaus, kurį patvirtina senatvės pensininko pažymėjimas ar kitas dokumentas, patvirtinantis, kad asmuo yra sulaukęs senatvės pensijos amžiaus, ar asmenims, turintiems neįgaliojo pažymėjimą.
Asmeniniai pasiūlymai – IKI Paskyroje, kasos kvituose, telefonu, elektroniniu paštu ir/arba kitais būdais Dalyviui pateikiami individualizuoti (pavyzdžiui, remiantis pirkimo istorija, Kortelės naudojimo vietomis ar kitais požymiais) specialiai parinkti, pritaikyti ir asmeniškai skirti Lojalumo programos pasiūlymai, kuriais Dalyvis gali pasinaudoti su Kortele IKI Parduotuvėse.
Partneris – fizinis ar juridinis asmuo, bendradarbiaujantis su IKI ir teikiantis specialius pasiūlymus Dalyviams.
IKI Taškai – Dalyviui suteikiami lojalumo taškai už Dalyvio apsipirkimą IKI Parduotuvėje, suteikiantys Dalyviui Taisyklėse nurodytas naudas ir išreikšti pinigine verte: vieno IKI taško vertė yra 0,01 Eur.
Prizas – Dalyviui suteikiamas fizinis ar virtualus laimėjimas, skiriamas už sukauptus IKI Taškus ir/arba dalyvavimą Žaidime, Taisyklėse nustatyta tvarka.
Žaidimas – IKI Paskyroje rengiama akcija, kurios metu Dalyvis gali laimėti Prizą.
Kuponas – brūkšninis kodas ar skaitmenų kodas, patvirtinantis Dalyvio teisę į Prizą.
Gimtadienio kvitas – Taisyklėse nustatyta tvarka išduodamas Dalyviui papildomas kvitas su brūkšniniu kodu, suteikiantis teisę Dalyviui kito apsipirkimo metu gauti nustatyto dydžio nuolaidą visam pirkinių krepšeliui.
Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas).Fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, el. pašto adresą, IKI kortelės numerį telefono numerį ir pan.
Privatumo politika – informacija apie Dalyvio Asmens duomenų tvarkymą, kuri pateikiama Interneto svetainėje, IKI Programėlėje esančioje IKI Paskyroje.
Taisyklės – IKI Lojalumo programos taisyklės.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Šios Taisyklės nustato IKI ir Dalyvio sutartinius santykius, susijusius su Lojalumo programa, įskaitant, bet neapsiribojant, Lojalumo programos narystės sąlygas (tapimą Dalyviu), IKI Paskyros sukūrimą, IKI Taškų kaupimą ir jų panaudojimą, o taip pat kitų Lojalumo programos privalumų ir naudų suteikimą.
2.2. Taisyklės kartu su bet kokiomis kitomis sąlygomis ar nuostatomis, įtrauktomis į Taisykles ar jose nurodytomis, yra laikomos IKI ir Dalyvio sutartimi dėl Lojalumo programos. Dalyvis, sudarydamas sutartį dėl Lojalumo programos, supranta, kad IKI tvarkys Dalyvio asmens duomenis pagal Privatumo politikos nuostatas.
2.3. Labai svarbu, kad Dalyvis perskaitytų ir susipažintų su Taisyklėmis, o taip pat su bet kokiais kitais IKI pranešimais dėl Lojalumo programos, kad žinotų ir suprastų savo teises, pareigas bei kitas sąlygas Lojalumo programoje. Jei Dalyviui kyla klausimų dėl Lojalumo programos ir/ar dėl Taisyklių, jis gali kreiptis su užklausa į Infoliniją.
2.4. Dalyvavimas Lojalumo programoje priklauso nuo to, ar Dalyvis laikosi Taisyklių. Prieš tampant Lojalumo programos Dalyviu, kiekvienas asmuo turi galimybę susipažinti su Taisyklėmis ir Privatumo politika. Tapus Dalyviu, yra laikoma, kad Dalyvis Taisykles perskaitė, suprato ir sutinka jų laikytis. Jei asmuo neišreiškia sutikimo laikytis Taisyklių, nesusipažįsta su Privatumo politika ir kitomis su Lojalumo programa susijusiomis sąlygomis, toks asmuo negali būti Lojalumo programos dalyviu.
2.5. Visi Lojalumo programos teikiami privalumai ir pasiūlymai priklauso nuo jų prieinamumo ir IKI turi teisę bet kada juos pakeisti ar panaikinti. Taisyklių keitimo, atnaujinimo tvarka yra nurodyta Taisyklių 8 dalyje.
2.6. Privatumo politika yra neatsiejama Taisyklių dalis ir pateikiama Dalyviui susipažinti prieš jam tampant Lojalumo programos Dalyviu. Tapdamas Lojalumo programos Dalyviu, Dalyvis patvirtina, kad jis susipažino su Privatumo politika.
2.7. Šios Taisyklės pakeičia visas ankstesnes Lojalumo programos taisykles.
3. Lojalumo programos privalumai
IKI suteikia Dalyviui šiuos Lojalumo programos privalumus:
3.1. IKI Taškų kaupimas
3.1.1.Apsiperkant su Kortele IKI Parduotuvėse, automatiškai kaupiami IKI Taškai – išleidus 1 (vieną) eurą suteikiami 5 (penki) IKI taškai. Pasiūlymas galioja 1 (vienam) apsipirkimui per dieną.
Pvz., apsipirkus du kartus per dieną po 10 Eur ar apsipirkus vieną kartą už 2,35 EUR bus suteiktas vienodas taškų kiekis – 5 IKI Taškai, t.y., apsipirkus daugiau kaip vieną kartą tą pačią dieną nebus suteikta daugiau nei 5 IKI Taškai.
3.1.2. Papildomai Dalyviui IKI Taškai gali būti suteikiami už dalyvavimą kitose IKI organizuojamose pardavimų skatinimo akcijose, (pavyzdžiui, Dalyviui apsilankius tam tikrą kartų kiekį IKI Parduotuvėje arba įsigijus tam tikrų prekių). Tiksli informacija apie papildomai skiriamus IKI Taškus pateikiama IKI Parduotuvėse, IKI Paskyroje, IKI Programėlėje ir/ar kitomis IKI pasirinktomis priemonėmis ir būdais.
3.1.3. IKI Taškai nėra kaupiami, perkant tabako gaminius, su tabako gaminiais susijusius gaminius, alkoholinius gėrimus, loterijų bilietus, dovanų korteles, spaudą, pradinio ir specializuoto maitinimo pieno mišinius, trečiųjų šalių paslaugas, priduodant tarą, pildant telefono sąskaitas bei apsiperkant IKI GO, IKI e. parduotuvėje https://eparduotuve.iki.lt/, lastmile.lt.
3.2 IKI Taškų panaudojimas
Sukauptus IKI taškus galima panaudoti skirtingais būdais:
3.2.1. Pirkinių krepšelio nuolaidai IKI Parduotuvėse
Už sukauptus IKI taškus galima gauti iki 99 % dydžio nuolaidą pirkinių sumai. Už 1 (vieną) IKI Tašką suteikiama 0,01 Eur nuolaida. Norint panaudoti IKI taškus nuolaidai gauti už pirkinius, Dalyvis apie tai turi informuoti kasos darbuotoją, dar neapmokėjus už pirkinius. Savitarnos kasoje Dalyvis IKI taškus nuolaidai gauti panaudoja pats, laikantis savitarnos kasoje esančių instrukcijų.
3.2.2. IKI Taškais negalima atsiskaityti perkant tabako gaminius, su tabako gaminiais susijusius gaminius, alkoholinius gėrimus, loterijų bilietus, dovanų korteles, spaudą, pradinio ir specializuoto maitinimo pieno mišinius, trečiųjų šalių paslaugas, priduodant tarą, pildant telefono sąskaitas.
3.2.3. Prekių įsigijimui už 1 centą (0,01 EUR) IKI Parduotuvėse
Prekes, kurias Dalyvis gali įsigyti už 1 centą (0,01 Eur), panaudojant savo sukauptus IKI Taškus ir jų panaudojimo sąlygas, IKI nustato savo nuožiūra pasirinktam laikotarpiui.
Informaciją apie tai, kokias prekes IKI Parduotuvėse galima įsigyti už 1 centą (0,01 EUR), panaudojant sukauptus IKI Taškus, IKI skelbia IKI Paskyroje, skiltyje ,,Prekės už 1 centą“ ir IKI Parduotuvėse.
Dalyvis, norėdamas panaudoti IKI taškus prekių įsigijimui už 1 centą, apie tai turi informuoti kasos darbuotoją. Savitarnos kasoje Dalyvis gali pats panaudoti IKI Taškus prekės įsigijimui už 1 centą, skenuodamas prekę, IKI kortelę ir turimą prekės kuponą.
Prekių už 1 ct. kiekis yra ribotas ir gali pasibaigti anksčiau nei nurodyta pasiūlymo komunikacijos priemonėse.
Susidūrus su nesklandumais, siekiant IKI Taškus panaudoti aukščiau nurodytais būdais, prašome kreiptis į IKI Parduotuvės personalą ir/ar informuoti el. paštu [email protected].
3.2.4. Iškeitimui į Prizus „Taškotekoje“
Dalyvis gali sukauptus IKI taškus išsikeisti į Prizus. IKI Taškai keičiami į Prizus laikantis šių žingsnių:
Prizai skirstomi į paslaugas ir daiktus. Prizo atsiėmimo ir pristatymo sąlygos priklauso nuo to, kuriai kategorijai yra priskiriamas Prizas:
Paslaugų kategorijos Prizus (pvz., kino teatrų bilietus, automobilio valymo kuponus ar oro balionų paslaugas ir kt.) Dalyvis gauna el. kuponų forma po Prizo patvirtinimo. Kuponai išsiunčiami el. paštu ir/ar matomi IKI Paskyroje. Kupono galiojimo terminas ir jo panaudojimo sąlygos yra nurodytos kupone ir priklauso nuo Partnerio;
Daiktų kategorijos Prizai (pvz., žaislai, buitinės, elektronikos prekės ir pan.) Dalyviui siunčiami paštu Dalyvio nurodytu adresu po Prizo patvirtinimo. Dalyvis, gavęs pranešimą apie Prizo patvirtinimą, turi nurodyti adresą, kuriuo bus išsiųstas Prizas. Nenurodžius adreso per 14 dienų nuo pranešimo gavimo, Prizas nebus išsiųstas, Dalyvis neteks teisės į Prizą ir Dalyviui bus sugrąžinti panaudoti IKI Taškai. Prizas pristatomas Dalyviui per laikotarpį nuo 5 iki 30 kalendorinių dienų nuo išsiuntimo momento IKI lėšomis Lietuvos Respublikos teritorijoje. Prizai pristatomi tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
Jeigu Dalyvio pasirinkto Prizo, priklausančio daiktų kategorijai, negalima pristatyti dėl objektyvių priežasčių (pvz., dėl riboto Prizų kiekio), IKI Taškai yra grąžinami Dalyviui per 3 darbo dienas. Tokiu atveju, Dalyvis turi teisę IKI Taškus išsikeisti į kitą Prizą, esantį “Taškotekoje” arba IKI Taškus panaudoti kitais būdais.
Jei Prizui yra taikoma nuolaida, Dalyvis gali ja pasinaudoti ir turimus Taškus iškeisti į Prizą su nuolaida. Nuolaidos Prizams galioja ribotą laikotarpį. Tuo atveju, jeigu Prizo su nuolaida Dalyviui negalima pristatyti dėl objektyvių priežasčių (pvz. dėl riboto Prizų kiekio), IKI neprivalo suteikti tos pačios nuolaidos kitam Prizui. Prizų (įskaitant, Prizų su nuolaida) kiekis yra ribotas, IKI gali keisti Prizų asortimentą bei sąlygas. Prizų asortimentas ir IKI Taškų panaudojimo sąlygos skelbiami Interneto svetainėje ir IKI programėlėje. Dalyviui nesuteikiama galimybė atšaukti ar pakeisti pasirinktą Prizą.
Susidūrus su nesklandumais, siekiant IKI Taškus panaudoti aukščiau nurodytais būdais, prašome informuoti IKI el. paštu [email protected].
3.2.5. Dalyvavimui žaidime ,,Laimės taškai“
,,Laimės taškai“ – tai IKI rengiamas momentinis žaidimas Dalyviams. Šį žaidimą galima rasti ir žaisti tik IKI Paskyroje.
Norėdamas dalyvauti žaidime „Laimės taškai“, Dalyvis turi savo sukauptus 100 IKI Taškų iškeisti į ,,Laimės taškai“ bilietą. IKI turi teisę be išankstinio įspėjimo keisti IKI Taškų panaudojimo sąlygas žaidime ,,Laimės taškai“, skelbiant IKI Paskyroje, skiltyje ,,Žaidimai“.
Dalyvis, iškeitęs 100 IKI Taškų ir gavęs ,,Laimės taškai“ bilietą, dalyvauja Žaidime laikantis šių žingsnių:
Nuo to momento, kai Dalyvis pasirenka IKI Paskyroje žaisti žaidimą ,,Laimės taškai“ ir patvirtina savo pasirinkimą, pasirinkimo nebegalima atšaukti ir (arba) pakeisti.
Žaidimo „Laimės taškai“ Prizai keičiasi kiekvieną savaitę. Vartotojai unikalų žaidimo „Laimės taškai“ Prizą – prekę gali laimėti tik vieną kartą per savaitę, kupono formatu.
,,Laimės taškai“ laimėto Prizo pakeisti į kitą Prizą negalima.
,,Laimės taškai“ kupono galiojimo laikas yra 7 kalendorinės dienos. Nepanaudojus ,,Laimės taškai“ kupono nurodytu laikotarpiu, jis nustoja galioti.
,,Laimės taškai“ Prizai parenkami atsitiktine tvarka, nepriklausomai nuo jokių specialių sąlygų.
,,Laimės taškai“ galima žaisti vieną kartą per dieną.
Kuponai yra skirti tik asmeniniam naudojimui ir gali būti panaudoti tik vieną kartą. Dalintis Kuponų atvaizdais yra draudžiama. Su IKI kortele panaudojus kito IKI Kortelės turėtojo laimėtą Kuponą, netenkama teisės „Laimės taškų“ žaidime pakartotinai laimėti atitinkamą Prizą.
Prizų kiekis yra ribotas ir gali pasibaigti anksčiau nei nurodyta pasiūlymo komunikacijos priemonėse.
Susidūrus su nesklandumais, siekiant kuponus iškeisti į ”Laimės taškai” prizus IKI parduotuvėje, prašome kreiptis į IKI el. paštu [email protected]. Jei Dalyvis negali panaudoti ,,Laimės taškai“ kupono dėl priežasčių, už kurias atsakinga IKI, Dalyvis turi kreiptis į IKI ir nurodyti tokias aplinkybes. Pasitvirtinus šioms Dalyvio nurodytoms aplinkybėms, IKI Taškai, panaudoti žaidime “Laimės taškai”, yra grąžinami Dalyviui.
3.3. IKI Taškų likutis ir galiojimas
3.4. Asmeniniai pasiūlymai
Asmeniniai pasiūlymai pateikiami kiekvieną pirmadienį Dalyvio paskyroje esančiose skiltyse,,Pigintuvas“ ir „Akcijos“.“ Jais pasinaudoti Dalyvis gali IKI parduotuvėse, aktyvavęs asmeninius pasiūlymus ,,Pigintuvo” skiltyje IKI paskyroje ir apsipirkimo metu panaudojęs IKI kortelę bei nuskenavęs “Pigintuvo” brūkšninį kodą. Prekių kiekis yra ribotas ir gali pasibaigti anksčiau nei nurodyta pasiūlymo komunikacijos priemonėse.
3.5. Specialūs IKI pasiūlymai Senjorų programos dalyviams
Kiekvieną dieną IKI Parduotuvėse iki 11:00 val. Senjorų programos Dalyviams suteikiama -10% nuolaida visoms prekėms. Nuolaidos nesumuojamos. Nuolaida netaikoma tabako gaminiams, su tabako gaminiais susijusiems gaminiams, alkoholiniams gėrimams, loterijų bilietams, mobiliųjų telefonų sąskaitų papildymams, dovanų kortelėms, spaudai, tarai, trečiųjų šalių paslaugoms (komunaliniai mokesčiai ir kita), akcijų, išpardavimo, IKI GOURMET, CLEVER, HEBĖ prekių ženklais pažymėtoms prekėms, pradinio ir specializuoto maitinimo pieno mišiniams ir kitoms prekėms, kurioms pagal teisės aktus nuolaidos negali būti taikomos.
3.6. Partnerių pasiūlymai
Dalyvis Partnerių paslaugų teikimo ar/ir prekių pardavimo vietose gali pasinaudoti pasiūlymais, apie kuriuos skelbiama Partnerių interneto svetainėse, Partnerių paslaugų ar/ir prekių pardavimo vietose. Partneriai ir jų taikomi pasiūlymai taip pat skelbiami IKI lojalumo programėlėje.
Dalyvis gali sukauptus IKI taškus išsikeisti į nuolaidų Kuponus pas Partnerius. IKI Taškai keičiami į nuolaidų Kuponus laikantis šių žingsnių:
Prekių/paslaugų kiekis ribotas. IKI bei Partneriai gali keisti prekių/paslaugų asortimentą bei sąlygas.
Susidūrus su nesklandumais, siekiant pasinaudoti Partnerių pasiūlymais, prašome kreiptis į [email protected].
3.7. Žaidimai ir akcijos.
Dalyvis turi galimybę dalyvauti IKI organizuojamuose Žaidimuose ir akcijose, kuriose Dalyvis gali laimėti įvairius Prizus ar gauti kitas naudas. Informacija apie konkrečius Žaidimus ar akcija yra skelbiama Interneto svetainėje ir/ar IKI Programėlėje, ir/ar IKI parduotuvėse, ir/ar kitais būdais ar priemonėmis.
3.8. Kiti Lojalumo programos privalumai
Apie kitus Lojalumo programos privalumus Dalyvis gali būti informuojamas IKI Parduotuvėse, Interneto svetainėje, pirkimo kvituose ir/ar kituose informavimo kanaluose.
4. Prisijungimas prie Lojalumo programos
4.1. Lojalumo programa yra skirta tik fiziniams asmenims, sulaukusiems 18 metų.
4.2. Asmuo, norėdamas prisijungti prie Lojalumo programos, bet kurioje IKI Parduotuvėje, per IKI planšetinį kompiuterį (kai jis yra IKI Parduotuvėje), Interneto svetainėje https://iki.lt/lojalumo-programa/ ar IKI Programėlėje turi užpildyti Anketą ir įsigyti Kortelę, kurios kaina yra 1 EUR.Jei anketa pildoma Interneto svetainėje, IKI Programėlėje ar per IKI planšetinį kompiuterį, virtuali Kortelė suteikiama nemokamai.
4.3. Pildant Anketą, asmuo pateikia Asmens duomenis. Informacija apie Dalyvio pateikiamų Asmens duomenų tvarkymą yra nurodyta IKI Lojalumo programos privatumo politikoje (IKI lojalumo programos privatumo politika | IKI. Arčiau Tavęs!).
4.4. Jei asmuo pageidauja dalyvauti Senjorų programoje, asmeniui užpildžius Anketą, IKI Parduotuvės darbuotojas turi teisę paprašyti asmens pateikti pensijos gavėjo ir/ar neįgaliojo pažymėjimą. Nepateikus IKI Parduotuvės darbuotojui pensijos gavėjo ir/ar neįgaliojo pažymėjimo, Dalyviui Senjorų programos nuolaidos nepriskiriamos.
4.5. Nepateikus Anketoje privalomų nurodyti duomenų, Kortelė neišduodama arba blokuojama be atskiro įspėjimo ir laikoma, kad asmuo neprisijungė prie Lojalumo programos.
4.6. Laikoma, kad Dalyvio duomenys, pateikti Anketoje, yra teisingi. IKI neatsako už Dalyvio duomenų teisingumą.
4.7. Užpildytos Anketos duomenys į Lojalumo programos duomenų bazę suvedamos per 5 darbo dienas nuo Anketos užpildymo. Dalyvauti Lojalumo programoje galima nuo Kortelės išdavimo momento, tačiau savaitės ir mėnesio iššūkių veikimas įsigalioja per 3 darbo dienas nuo registracijos IKI mobiliojoje programėlėje.
4.8. Vienam Dalyviui gali būti išduodama 1 (viena) Kortelė.
4.9. Kortelė yra IKI nuosavybė.
4.10. Kortelė yra asmeninė ir ja gali naudotis tik tas asmuo, kurio vardu išduota Kortelė. Dalyvis privalo saugoti Kortelę ir jos duomenis. IKI neprisiima atsakomybės, susijusios su netinkamu ar neteisėtu pasinaudojimu Kortele, jos duomenimis, įskaitant tuos atvejus, kai Dalyviui išduota Kortele pasinaudoja tretieji asmenys.
4.11. Jei Dalyvis, jau turintis Kortelę, įsigyja/turi dar vieną Kortelę, IKI turi teisę savo nuožiūra ir be atskiro įspėjimo blokuoti anksčiau Dalyviui išduotą Kortelę.
5. Lojalumo programos taikymo sąlygos
5.1. Kortelė galioja fizinėse IKI parduotuvėse ir elektroninėje prekyvietėje lastmile.lt.
5.2. Kortelė nėra mokėjimo priemonė. Už prekes IKI parduotuvėse galima atsiskaityti grynais pinigais ar mokėjimo kortele.
5.3. Kortelė nedalyvauja kitose IKI vykdomosiose lojalumo programose (pvz. IKI Verslui lojalumo programa).
5.4. Lojalumo programos teikiami privalumai ir kitos naudos taikomi tik pateikus Kortelę ir/ar įvykdžius kitas šiose Taisyklėse nurodytas sąlygas.
5.5. IKI turi teisę atsisakyti taikyti Lojalumo programos privalumus ir teikiamas naudas, jei kyla įtarimų, kad tokių naudų siekiama neteisėtai, apgaule ar kitaip pažeidžiant šias Taisykles.
6. Kortelės praradimas ir pakeitimas
6.1. Pametus, sugadinus, ar kitu būdu praradus Kortelę, Dalyvis turi apie tai pranešti IKI, vienu iš pasirinktų būdu: kreipiantis į Infoliniją arba el. p. [email protected].
6.2. IKI, gavusi iš Dalyvio pranešimą apie Kortelės praradimą, ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas užblokuoja Kortelę, prieš tai nustatę Dalyvio tapatybę. Užblokuota Kortelė yra neaktyvi ir naudojantis tokia Kortele Dalyviui netaikomi Lojalumo programos privalumai.
6.3. Per 3 (tris) darbo dienas nuo pranešimo apie Kortelės praradimą pateikimo Dalyvis gali raštu prašyti atblokuoti Kortelę tais pačiais kanalais, kaip ir pranešant apie Kortelės praradimą. Jei Kortelė užblokuota ir per nustatytą terminą neatblokuojama, Dalyvis nebegali toliau naudotis Kortele.
6.4. Dalyviui pametus, sugadinus, ar kitu būdu praradus Kortelę, nauja Kortelė išduodama laikantis šių Taisyklių 4 dalyje nustatytos tvarkos.
6.5. Keičiant susidėvėjusią ir/ar nebetinkamą naudoti Kortelę, nauja IKI kortelė išduodama IKI Parduotuvėje nemokamai, o anksčiau Dalyviui išduota Kortelė yra užblokuojama.
6.6. Pakeitus Kortelę, Dalyvio sukaupti IKI taškai, pirkimų istorija bei duomenys apie įveiktus iššūkius ir iššūkių progresą IKI lojalumo programoje į naujai įsigytą Kortelę nėra automatiškai perkeliami ar kitaip neatvaizduojami.
6.7. Siekiant užtikrinti ilgesnį Kortelės veikimo laiką, Dalyviui rekomenduojama saugoti Kortelę nuo bet kokių mechaninių pažeidimų, aukštos temperatūros ar elektromagnetinio poveikio.
7. IKI Paskyra
7.1. IKI Paskyros sukūrimas:
7.1.1. Prisijungimas prie IKI Paskyros yra susietas su galiojančia Kortele, todėl kiekvienai Kortelei gali būti sukurta tik viena IKI Paskyra;
7.1.2. Jei Dalyvis įsigijo naują Kortelę ar/arba pakeitė Kortelę, prisijungti prie IKI Paskyros galima tik po 14 (keturiolikos) darbo dienų nuo Kortelės įsigijimo ar/arba pakeitimo pagal naujausius duomenis;
7.1.3. Pirmą kartą registruojantis IKI Paskyroje el. būdu, Dalyvis turi nurodyti savo elektroninį paštą ir telefono numerį tam, kad IKI galėtų atpažinti Dalyvį. Su vienu el.pašto adresu ir telefono nr. galima užregistruoti tik vieną kortelę. Jei Dalyvio nurodyti duomenys (elektroninis paštas ir telefono numeris) atitinka nurodytus Anketoje, Dalyvis susikuria individualius prisijungimo duomenis. Tuo atveju, jei Dalyvio įvestas elektroninis paštas arba telefono numeris nesutampa su nurodytais Anketoje, Dalyvis turi galimybę atnaujinti duomenis IKI Paskyros sukūrimo metu. Dalyviui neatlikus šiame punkte nurodytų veiksmų, IKI negalės atpažinti Dalyvio ir jam atitinkamai negalės būti sukurta IKI Paskyra;
7.1.4. Sėkmingos registracijos atveju, Dalyvis į savo elektroninį paštą arba telefoną gauna pranešimą, kuriame prašoma patvirtinti registraciją – paspausti nuorodą ar suvesti kodą. Paspaudus nuorodą ar suvedus kodą, Dalyvis vėl grąžinamas į IKI Paskyros langą su prašymu susikurti slaptažodį bei prisijungti prie IKI Paskyros;
7.1.5. Dalyvis yra atsakingas už susikurtų prisijungimo prie IKI Paskyros duomenų saugojimą ir neatskleidimą kitiems asmenims, ir už bet kuriuos veiksmus, kurie atliekami, Dalyviui prisijungus prie IKI Paskyros.
7.2. Paskyroje Dalyvis gali:
7.2.1. dalyvauti Lojalumo programos rengiamose akcijose, kurių metų, įvykdžius IKI nurodytas sąlygas, galima gauti papildomą kiekį Taškų;
7.2.2. stebėti savo IKI Taškų likutį ir jų istoriją;
7.2.3. savo sukauptus IKI Taškus panaudoti Žaidimuose ar iškeisti juos į Prizus;
7.2.4. susipažinti su Asmeniniais pasiūlymais ir kitais IKI pasiūlymais;
7.2.5. peržiūrėti paskutinių 3 (trijų) mėnesių IKI Parduotuvėse su Kortele atliktų pirkimų istoriją;
7.2.6. atnaujinti profilio informaciją. IKI Paskyroje Dalyvio padaryti pakeitimai bus įrašomi į IKI duomenų bazę per 5 (penkias) darbo dienas;
7.2.7. atlikti kitus Taisyklėse nurodytus veiksmus.
7.3. Dalyvavimo Lojalumo programoje pabaiga
7.3.1. Dalyvio dalyvavimas Lojalumo programoje gali būti nutrauktas ir Kortelė užblokuota per 3 darbo dienas tokiais atvejais:
7.3.1.1. kai Dalyvis pateikia prašymą nutraukti jo dalyvavimą Lojalumo programoje. Prašymą galima pateikti susisiekus su Infolinija, el.p. [email protected] arba IKI Paskyroje / Mano Duomenys polapyje;
7.3.1.2. kai Dalyvis nei vieno karto nepanaudojo Kortelės IKI Parduotuvėse ilgiau kaip 1 (vienerius) metus nuo Kortelės išdavimo;
7.3.1.3. kai Dalyvis naudojasi Kortele ir/ar IKI Paskyra, pažeidžiant šias Taisykles;
7.3.1.4. kai Dalyvis siekia Lojalumo programos pasiūlymų ar naudų neteisėtai, apgaule ar kitaip pažeidžiant šias Taisykles;
7.3.1.5. kai Dalyvis, nedalyvaudamas IKI verslo lojalumo programoje, naudoja Kortelę verslo, prekybos ar kitais komerciniais tikslais (pvz., naudoja didmeninės prekybos, perpardavimo ir panašiems tikslams);
7.3.1.6. kai IKI sprendimu nutraukiama Lojalumo programa;
7.3.1.7.IKI ginant savo teises ir teisėtus interesus;
7.3.1.8. Dalyviui paprašius ištrinti visus asmens duomenis ir kitais atvejais, kai Lojalumo programos teikimas Dalyviui nebeįmanomas dėl neturėjimo teisės tvarkyti Dalyvio asmens duomenis.
7.4. Pasibaigus Dalyvio narystei Lojalumo programoje, jo kortelė yra užblokuojama, o asmens duomenys nebenaudojami.
8. IKI teisės ir pareigos
8.1. IKI įsipareigoja suteikti Dalyviui Lojalumo programos privalumus ir naudas.
8.2. IKI turi teisę pakeisti arba atšaukti Lojalumo programos privalumus ir (arba) bet kokias kitas naudas.
8.3. IKI turi teisę pasikeitus rinkos ar kitoms sąlygoms, ar teisiniam reglamentavimui pakeisti, atnaujinti ar panaikinti šias Taisykles ar nutraukti Lojalumo programą. Apie šiame punkte nurodytus IKI sprendimus Dalyviai informuojami Interneto svetainėje ir/ar IKI Programėlėje ir/ar IKI Parduotuvėse, ir/ar kitomis pasirinktomis priemonėmis ir būdais. Jeigu Dalyvis nesutinka su Taisyklių pakeitimais, atnaujinimais, jis turi teisę nedelsiant nutraukti dalyvavimą Lojalumo programoje, informuojant apie tokį pageidavimą el. paštu [email protected]. Jei po bet kokio šiame punkte aprašyto Taisyklių pakeitimo, atnaujinimo Dalyvis ir toliau dalyvauja Lojalumo programoje (naudojasi Kortele), laikoma kad Dalyvis sutinka su naujomis Taisyklėmis ar sąlygomis.
8.4. IKI turi kitas teises ir pareigas, nustatytas Taisyklėse.
9. Dalyvio teisės ir pareigos
9.1. Dalyvis įsipareigoja laikytis šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, sąžiningai ir tinkamai naudotis Kortele, IKI Paskyra bei Lojalumo programos teikiamais pasiūlymais ar naudomis.
9.2. Dalyviui draudžiama perparduoti ar perleisti bet kokias jam suteikiamas Lojalumo programos naudas.
9.3. Dalyvis įsipareigoja naudoti Kortelę tik savo asmeninėms reikmėms. Dalyviui draudžiama naudotis Kortele verslo, prekybos ar komerciniais tikslais.
9.4. Dalyvis turi teisę bet kada nutraukti savo dalyvavimą Lojalumo programoje (atsisakyti sutarties), apie tai informavęs IKI el. paštu [email protected].
9.5. Dalyvis turi teisę gauti informaciją, susijusią su Lojalumo programa.
9.10. Jei Dalyvis mano, kad IKI pažeidė Dalyvio teises ar teisėtus interesus, susijusius su Lojalumo programa, Dalyvis turi teisę raštu kreiptis į IKI ir nurodyti savo reikalavimus el. paštu [email protected]. IKI privalo neatlygintinai išnagrinėti Dalyvio kreipimąsi per 14 dienų nuo kreipimosi gavimo dienos.
9.11. Jei IKI pateiktas atsakymas į užklausą ar skundą Dalyvio netenkina arba laiku jis negaunamas, Dalyvis kaip vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą – VVTAT (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. [email protected], tel. 85 262 67 51, www.vvtat.lt). Vartotojas dėl savo pažeistų teisių gynimo taip pat turi galimybę pradėti neteisminio ginčo sprendimo procedūrą internetu per šią Europos Komisijos platformą (Elektroninis ginčų sprendimas).
10. Baigiamosios nuostatos
10.1. Šios Taisyklės skelbiamos Interneto svetainėje, IKI planšetiniuose kompiuteriuose, IKI programėlėje.
10.2. Visi ginčai, kylantys dėl Taisyklių taikymo ir vykdymo, sprendžiami derybų būdu, taip pat Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka IKI buveinės vietos teisme pagal Lietuvos Respublikos teisę.
10.3. Aktuali ir detali informacija apie Kortelę ir Lojalumo programą yra teikiama Infolinijoje bei el. paštu [email protected].
Šios taisyklės yra atnaujintos nuo 2025-03-03
UAB „IKI Lietuva“ (toliau – IKI) šioje privatumo politikoje nustato asmens duomenų, kurie gaunami naudojantis lojalumo programa, tvarkymo sąlygas. Šioje privatumo politikoje paaiškinome, kokius veiksmus atliekame tvarkydami duomenis, susijusius su naudojimusi mūsų lojalumo programa. IKI rūpi duomenų apsauga ir duomenų saugumas, todėl norime jus informuoti, kokius asmens duomenis ir kokiais tikslais tvarkome. Daugiau informacijos apie tai rasite toliau.
Pasikeitus teisės aktams ar įmonės vidaus procesams, ši privatumo politika gali būti pakeista. Dėl šios priežasties prašome reguliariai perskaityti šią privatumo politiką. Šį dokumentą taip pat bet kada galite atsisiųsti, išsisaugoti ir atsispausdinti.
Duomenų valdytojas, kaip apibrėžta ES Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (toliau – BDAR) ir kituose ES valstybių narių nacionaliniuose duomenų apsaugos įstatymuose bei kituose duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose, yra:
IKI Lietuva, UAB
Įmonės kodas 110193723
Pilaitės pr. 42, Vilnius
Telefonas +370 (0)8 800 11 454
El. paštas [email protected]
Patvirtiname, kad Įmonė tvarko jūsų asmens duomenis pagal galiojančius Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, įskaitant ES Reglamentą 2016/679 (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, BDAR), kitus galiojančius duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus bei kompetentingų institucijų nurodymus. Šiame dokumente vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos BDAR.
Duomenų valdytojo išorės duomenų apsaugos pareigūnas yra:
Advokatas, dr., LL.M. Karsten Kinast
Advokatų kontora „KINAST Law Firm“
Nordstraße 17a
50733 Cologne, Vokietija
[email protected]
Duomenų apsaugos koordinatoriaus kontaktinė informacija: [email protected].
Asmens duomenys – tai bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti. Tokia informacija, pavyzdžiui, yra asmens vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, gimimo data, elektroninio pašto adresas, amžius arba IP adresas. Asmens duomenimis nėra laikoma informacija, kuri negali būti susieta su jūsų asmeniu arba gali būti susieta su jūsų asmeniu tik įdėjus neproporcingai daug pastangų. Asmens duomenys yra tvarkomi, kai mes renkame, įrašome, saugome ar naudojame juos. Asmens duomenys bus ištrinti, jei bus pasiektas duomenų tvarkymo tikslas ir nebeliks teisinio reikalavimo juos saugoti.
Nesiųskite IKI jokių asmens duomenų (ypač neskelbtinų), jei nenorite, kad jie būtų naudojami.
Toliau pateikiame išsamią informaciją apie mūsų tvarkomus asmens duomenis. Visų pirma nurodysime duomenų tvarkymo tikslus, rūšį, apimtį, teisinį pagrindą ir saugojimo laikotarpį.
Jūsų asmens duomenis tvarkome, kai iš mūsų gaunate lojalumo kortelę. Pirmiausia, siekiant sukurti kliento paskyrą lojalumo programoje, anketoje prašoma pateikti šiuos asmens duomenis:
Pirmą kartą registruodamiesi turite nurodyti savo el. pašto adresą ir telefono numerį, kad galėtumėte patvirtinti paskyros registraciją. Registracijos proceso metu nurodytu el. pašto adresu arba telefono numeriu išsiunčiamas automatinis el. laiškas arba SMS žinutė, o jūs turite įvesti gautą kodą. Jei jūsų nurodyti duomenys sutampa su registracijos anketoje nurodytais duomenimis, susikursite individualius prisijungimo duomenis. Jei įvestas el. pašto adresas arba telefono numeris nesutampa su nurodytuoju anketoje, turite galimybę atnaujinti duomenis prieš sukuriant paskyrą. Jei neatliksite šioje sąlygoje nurodytų veiksmų, registracija nebus patvirtinta ir paskyra nebus sukurta.
Be to, galite nurodyti šiuos duomenis:
Adresas naudojamas bendravimui su jumis ir yra būtinas, jei ketinate iškeisti IKI taškus į prizus (adresas reikalingas prizams pristatyti). Duomenys apie lytį renkami statistikos ir analizės tikslais (daugiau apie tai skaitykite 4.7 skyriuje toliau).
Naudojant IKI kortelę, taip pat gaunami ir tvarkomi duomenys, susiję su jūsų apsipirkimu ir pirkiniais (informacija apie parduotuves, prekes, kiekius, kainas, nuolaidas, pirkimo laiką, sukauptus ar panaudotus IKI taškus), t.y. pirkimo istorija, taip pat kliento numeris, lojalumo kortelės numeris ir kt.
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. b punkte (tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartį, kurios šalis yra duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų duomenų subjekto prašymu prieš sudarant sutartį).
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. Pasibaigus šiam laikotarpiui duomenys gali būti saugomi, tik jeigu tam yra kitas teisinis pagrindas.
Jūsų asmens duomenis tvarkome, kai iš mūsų gaunate verslo lojalumo kortelę. Pirmiausia, siekiant sukurti kliento paskyrą lojalumo programoje, anketos forma prašoma pateikti šiuos asmens duomenis:
Šie duomenys naudojami ryšiui palaikyti ir yra būtini, jei juridinis asmuo ketina gauti IKI kortelę arba ketina iškeisti IKI taškus į prizus. Naudojant IKI kortelę, taip pat gaunami ir tvarkomi duomenys, susiję su apsipirkimu ir pirkiniais (informacija apie parduotuves, prekes, kiekius, kainas, nuolaidas, pirkimo laiką, sukauptus ar panaudotus IKI taškus), t.y. pirkimo istorija, taip pat kliento numeris, lojalumo kortelės numeris ir kt.
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. f punkte. Pirmiau nurodytų duomenų tvarkymas atitinka mūsų teisėtą interesą, nes duomenis tvarkyti būtina, kad būtų galima sukurti lojalumo programos paskyrą, o toks tvarkymas padeda apsaugoti mūsų teisėtą interesą teikti jums šią paslaugą.
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. Pasibaigus šiam laikotarpiui duomenys gali būti saugomi, tik jeigu tam yra kitas teisinis pagrindas.
Registruodami IKI socialinę lojalumo kortelę, jūsų asmens duomenų netvarkome. Jūsų asmens duomenis tvarkome administruodami IKI socialinę lojalumo kortelę, kai IKI socialinės lojalumo kortelės turėtojas nori pasinaudoti IKI kortele – tokiu atveju į IKI kortelę įkeliame specialią nuolaidą ir tvarkome šiuos jūsų asmens duomenis:
Be to, galite nurodyti šiuos duomenis:
Adresas naudojamas bendravimui su jumis ir yra būtinas, jei ketinate iškeisti IKI taškus į prizus (adresas reikalingas prizams pristatyti). Duomenys apie lytį renkami statistikos ir analizės tikslais.
Naudojant IKI kortelę, taip pat gaunami ir tvarkomi duomenys, susiję su jūsų apsipirkimu ir pirkiniais (informacija apie parduotuves, prekes, kiekius, kainas, nuolaidas, pirkimo laiką, sukauptus ar panaudotus IKI taškus), t.y. pirkimo istorija, taip pat kliento numeris, lojalumo kortelės numeris ir kt.
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. b punkte (tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartį, kurios šalis yra duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų duomenų subjekto prašymu prieš sudarant sutartį).
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Jei kortelė užblokuojama, duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų nuo šio momento. Pasibaigus šiam laikotarpiui duomenys gali būti saugomi, tik jeigu tam yra kitas teisinis pagrindas.
Jūsų asmens duomenis tvarkome, kad galėtume jums siųsti asmeninius pasiūlymus ir informuoti apie IKI parduotuvių tinklo naujienas, akcijas ir pasiūlymus. Šiuo tikslu tvarkome šiuos duomenis:
Jūsų anketoje nurodyti duomenys, miestas, kuriam priskirtas IP adresas, iš kurio jungiatės prie paskyros, kiek jį galima nustatyti pagal viešai prieinamus duomenis, ir pirkimo istorija naudojami siekiant automatiškai įvertinti jūsų poreikius ir pomėgius, kad būtų galima pritaikyti siūlomas nuolaidas ir jums siunčiamą rinkodaros informaciją – asmeninius pasiūlymus.
Jūsų profilis sudaromas įvertinus įvairius demografinius požymius ir apsipirkimo tendencijas. Pavyzdžiui, jei gyvenate netoli tam tikros IKI parduotuvės ir dažnai perkate daržoves, galite būti įtraukti į dalyvių, kuriems bus pranešama apie daržovių akcijas toje IKI parduotuvėje, grupę.
Anketoje nurodytas jūsų mobiliojo telefono numeris ir (arba) el. pašto adresas taip pat naudojami siųsti jums naudingą informaciją apie IKI prekes ir taikomas nuolaidas, vykdomą lojalumo programą, parduodamas prekes ir (arba) teikiamas paslaugas, parduotuvių veiklą, kviesti dalyvauti IKI apklausose ar tyrimuose. Naudinga informacija apie prekes, taikomas nuolaidas taip pat gali būti pateikiama parduotuvėse, kasos kvituose, programėlėje ir (arba) kitais būdais ir priemonėmis.
Gavę jūsų sutikimą, jūsų telefono numeriu, el. paštu ar programėlėje laikas nuo laiko galime atsiųsti ar pateikti jums mūsų partnerių pasiūlymų. Daugiau apie tai skaitykite 4.6 skyriuje toliau.
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. f punkte. Šių duomenų tvarkymo profiliavimo tikslais teisinis pagrindas yra poreikis siekti teisėtų interesų, kuo labiau pritaikant IKI paslaugas jūsų poreikiams ir užtikrinant IKI verslo efektyvumą.
Duomenys saugomi iki jūsų prieštaravimo pateikimo. Jei asmeniniai pasiūlymai siunčiami SMS žinutėmis, asmens duomenys saugomi 6 (šešis) mėnesius po pasiūlymo išsiuntimo. Pasibaigus šiam laikotarpiui duomenys gali būti saugomi, tik jeigu tam yra kitas teisinis pagrindas.
Jūsų asmens duomenis, kuriuos pateikėte su nuolaidų kuponu, gautu gimtadienio proga, tvarkome siekdami lojaliems klientams suteikti ypatingų privilegijų apsiperkant pas mus. Tam naudojame šiuos asmens duomenis:
Ši informacija renkama registracijos anketoje.
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. f punkte. Tvarkydami minėtus duomenis, siekiame savo teisėto intereso kuo geriau pritaikyti savo paslaugas klientų poreikiams ir pasiūlyti specialias paskatas.
Duomenys saugomi visą laiką, kol dalyvaujate lojalumo programoje naudodami kortelę. Pasibaigus šiam laikotarpiui duomenys gali būti saugomi, tik jeigu tam yra kitas teisinis pagrindas.
Jūsų asmens duomenis tvarkome, kad galėtume pateikti jums mūsų partnerių pasiūlymų pasinaudoti specialiomis nuolaidomis ar kitomis naudomis:
Tam, kad mūsų partneriai atpažintų Jus kaip IKI klientą, turime jiems pateikti kai kuriuos Jūsų duomenis, pavyzdžiui, pagal jums suteiktą individualų nuolaidos kodą, kurį pateiksite pirkdami partnerio prekių ar paslaugų, partneris supras, kad esate IKI klientas, nes jis žinos, kad tokie nuolaidos kodai buvo suteikti tik IKI klientams.
Mums taip pat svarbu žinoti, kiek daug mūsų IKI klientų pasinaudoja partnerių pasiūlymais, tam, kad galėtume bendradarbiauti tik su tais partneriais, kurių prekės ar paslaugos iš tikrųjų įdomios ir reikalingos mūsų klientams.
Šiais tikslais naudojame jūsų lojalumo programos dalyvio paskyros duomenis ir šiuos asmens duomenis:
Kai kuriais atvejais, kad galėtume atpažinti, jog tikrai esate toje partnerio prekybos vietoje, už kurios aplankymą suteikiamos tam tikros naudos, prašysime jūsų įrenginio nustatymuose suteikti vienkartinį leidimą nuskaityti buvimo vietą. Įrenginio nustatytos buvimo vietos duomenų IKI nekaupia ir nesaugo. Jie gali išlikti tik jūsų įrenginyje.
Nurodytus duomenis taip pat naudosime siekdami parinkti tik asmeniškai jums pritaikytus aktualiausius partnerių pasiūlymus, taip pat statistikos tikslais – siekdami suprasti nuolaidų programų veiksmingumą, kad galėtume jas pagerinti (plačiau apie duomenų tvarkymą statistinės ir verslo analitikos tikslais skaitykite 4.7 skyriuje toliau).
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. a punkte. Tvarkydami minėtus duomenis remiamės jūsų duotu sutikimu. Visada turite teisę nesutikti ir sutikimą galite bet kada atšaukti.
Duomenys saugomi iki jūsų sutikimo atšaukimo. Pasibaigus šiam laikotarpiui duomenys gali būti saugomi, tik jeigu tam yra kitas teisinis pagrindas.
Jūsų asmens duomenis, kuriuos surenkame Jums besinaudojant lojalumo programa (pirkimų istorija), taip pat duomenis, kuriuos savanoriškai pateikiate anketoje ar registruodamiesi (pvz., lytis, adresas), kartu su kitų klientų duomenimis apibendriname ir analizuojame statistinės ir verslo analitikos tikslais. Taip siekiame pritaikyti Bendrovės veiklą klientų poreikiams, tobulinti Bendrovės verslo procesus ir gerinti verslo sėkmės rodiklius.
Paprastai statistiniai analitiniai duomenys, nors ir remiasi mūsų konkrečių klientų duomenimis, yra apibendrinti ir neturi individualių identifikatorių (tokių kaip vardas, telefono numeris), todėl jų negalima susieti su konkrečiais klientais.
Duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. f punkte. Tvarkydami minėtus duomenis, siekiame savo teisėto intereso pritaikyti Bendrovės veiklą klientų poreikiams, tobulinti Bendrovės verslo procesus ir gerinti verslo sėkmės rodiklius.
Statistinės ir analitinės ataskaitos paprastai saugomos ne ilgiau kaip 5 metus.
Jūsų duomenis tvarkome tam, kad galėtumėte dalyvauti mūsų konkursuose, skirtuose klientams vartotojams, o mes galėtume išsiųsti jums pranešimą apie prizą arba patį prizą. Apie vykstantį konkursą galite sužinoti mūsų svetainėje, socialiniuose tinkluose arba mūsų parduotuvėse. Šiuo tikslu tvarkome šiuos duomenis:
Mokesčių tikslais taip pat privalome tvarkyti jūsų
Jūsų kontaktinius duomenis tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. b punkte. Jūsų asmens kodą tvarkome remdamiesi teisiniu pagrindu, numatytu BDAR 6 str. 1 d. c punkte. Teisiškai neprivalote pateikti mums savo asmens duomenų, tačiau jie yra būtini šiems sutartiniams santykiams vykdyti ir jų nesuteikus IKI negali užtikrinti kliento dalyvavimo vartotojų konkurse, todėl jų suteikimas yra būtina sąlyga norint dalyvauti IKI vartotojų konkurse.
Pasibaigus vartotojų konkursui, dalyvių duomenys bus ištrinti, o laimėtojų duomenys bus saugomi 10 (dešimt) metų. Asmens kodas saugomas 10 (dešimt) metų mokesčių tikslais. Šie laikotarpiai taikomi, jei teisės aktai nenumato kitaip ar nereikalauja ilgesnio duomenų saugojimo.
Įmonėje prieigą prie jūsų duomenų turės tik tie asmenys, kuriems jūsų duomenys reikalingi jiems pavestoms užduotims atlikti.
Be to, prieigą prie jūsų duomenų gali turėti paslaugų teikėjai, kurie padeda mums vykdyti užduotis, t. y. šių kategorijų paslaugų teikėjai:
– IT paslaugų teikėjai (pvz., serverių prieglobos, programinės įrangos ir kt.);
– personalo paslaugų teikėjai;
– kreditingumo patikrinimų paslaugų teikėjai;
– spausdinimo, pristatymo ir logistikos paslaugų teikėjai;
– mokėjimo paslaugų teikėjai ir mokėjimus tvarkantys bankai;
– skolų išieškojimo agentūros ir advokatų kontoros;
– rinkodaros paslaugų teikėjai (pvz., rinkodaros komunikacijos, duomenų analizės, apklausų, konkursų, socialinės žiniasklaidos paslaugų ir kt.);
– klientų aptarnavimo ir pagalbos paslaugų teikėjai.
Šie paslaugų teikėjai asmens duomenis tvarko tik IKI vardu ir privalo laikytis galiojančių duomenų apsaugos įstatymų. Visi duomenų tvarkytojai buvo kruopščiai atrinkti ir turi prieigą prie jūsų asmens duomenų tik tokia apimtimi ir tik tokį laikotarpį, kurie būtini paslaugai teikti arba kuriems suteikėte leidimą tvarkyti ir naudoti jūsų asmens duomenis.
Partneriams, kartu dalyvaujantiems nuolaidų ir naudų programose, galime pateikti informaciją apie tai, kad esate IKI klientas, kai pasinaudojate partnerių teikiamomis nuolaidomis ar kitomis naudomis. To reikia, kad partneriai atpažintų, kad nuolaidomis naudojasi IKI klientas. Partneriams taip pat galime perduoti apibendrintą statistinę informaciją apie tai, kiek dažnai IKI klientai naudojasi partnerių nuolaidomis ar kitomis naudomis.
Asmens duomenis taip pat galime perduoti valdžios institucijoms, kai to reikalaujama pagal įstatymus. Jūsų asmens duomenis tretiesiems asmenims atskleidžiame tik esant atitinkamam teisiniam pagrindui pagal BDAR. Duomenis galime atskleisti vykdydami sutartinius įsipareigojimus (pvz., jei tai būtina palaikant verslo santykius ar bendradarbiaujant su kitais paslaugų teikėjais), siekdami apsaugoti mūsų teisėtus interesus (pvz., išoriniams teisininkams, kad būtų užtikrinta įmonės atitiktis), taip pat vykdydami teisinius įsipareigojimus (pvz., jei duomenys atskleidžiami duomenų apsaugos institucijoms). Duomenis taip pat galime atskleisti norėdami pareikšti, vykdyti arba apginti teisinius reikalavimus.
IKI neperduoda jūsų asmens duomenų trečiosioms šalims už ES ir EEE ribų, jei tam nėra teisinio pagrindo. Įmonė gali perduoti jūsų asmens duomenis už ES ir (arba) EEE ribų, jei buvo gautas aiškus jūsų sutikimas arba jei tai būtina ir užtikrinamas tinkamas duomenų apsaugos lygis pagal BDAR. Duomenys gali būti perduodami, pavyzdžiui, remiantis sprendimu dėl tinkamumo arba sudarius atitinkamas standartines sutarties sąlygas. IKI įsipareigoja dėti visas pastangas, kad tokiu būdu perduodami duomenys atitiktų BDAR nustatytus reikalavimus, ir imtis tinkamų priemonių jūsų asmens duomenų saugumui užtikrinti. Norėdami sužinoti daugiau informacijos apie tokias priemones, susisiekite su mumis tiesiogiai pirmiau nurodytu el. pašto adresu.
Pagal BDAR jūs, kaip duomenų subjektas, kurio asmens duomenys yra tvarkomi, turite toliau apibūdintas teises.
Pagal BDAR 15 straipsnį turite teisę prašyti patvirtinti, ar su jumis susiję asmens duomenys yra tvarkomi. Visų pirma galite prašyti informacijos apie:
Pagal BDAR 16 str. galite prašyti nedelsiant ištaisyti neteisingus asmens duomenis arba papildyti neišsamius asmens duomenis. Tai taip pat galite padaryti pateikdami papildomą deklaraciją.
Pagal BDAR 17 str. galite prašyti ištrinti mums pateiktus asmens duomenis, jei jų tvarkymas nėra būtinas BDAR 17 str. 3 d. nurodytais tikslais arba kitais teisėtais tikslais.
Pagal BDAR 18 str. galite prašyti apriboti savo asmens duomenų tvarkymą, jei ginčijate duomenų tikslumą, duomenų tvarkymas yra neteisėtas arba duomenų valdytojui nebereikia asmens duomenų nurodytiems tvarkymo tikslams, tačiau duomenų subjektui jie reikalingi teisiniams reikalavimams pareikšti, vykdyti ar apginti. Jūs taip pat turite teisę pareikšti pretenziją pagal BDAR 18 str., jei prieštaraujate duomenų tvarkymui kaip duomenų subjektas pagal BDAR 21 str. 2 d.
Pagal BDAR 20 str. turite teisę gauti jūsų mums pateiktus asmens duomenis susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu arba teisę reikalauti, kad jie būtų perduoti kitam duomenų valdytojui.
Pagal BDAR 7 str. 3 d. bet kada galite atšaukti savo sutikimą tvarkyti asmens duomenis. Tai reiškia, kad ateityje nebebus leidžiama tvarkyti asmens duomenų remiantis minėtu sutikimu.
Pagal BDAR 77 str. turite teisę pateikti skundą priežiūros institucijai – Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L.Sapiegos g. 17, Vilnius, [email protected]) . Galite kreiptis į savo nuolatinės gyvenamosios vietos, darbo vietos arba įtariamo pažeidimo vietos priežiūros instituciją.
Šiomis teisėmis galite pasinaudoti kreipdamiesi į IKI el. paštu: [email protected]
Pagal BDAR 21 str. jūs, kaip duomenų subjektas, turite teisę bet kada dėl priežasčių, susijusių su jūsų konkrečia situacija, nesutikti, kad su jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi remiantis BDAR 6 str. 1 d. e arba f punktais. Jums išreiškus nesutikimą, duomenų valdytojas įsipareigoja nebetvarkyti jūsų asmens duomenų, išskyrus atvejus, kai galima įrodyti, kad tam turima įtikinamų teisėtų pagrindų, kurie yra svarbesni nei jūsų interesai, teisės ir laisvės, arba kai tai yra būtina teisėtiems reikalavimams pareikšti, vykdyti ar ginti.
Bendroji teisė nesutikti visų pirma taikoma tiesioginei reklamai, kuri įgyvendinama tiesiogiai, nenurodant konkrečios situacijos.
Konfidencialų jūsų asmens duomenų tvarkymą ir jūsų privatumo apsaugą laikome savo pareiga, todėl imamės tinkamų ir BDAR nuostatas atitinkančių techninių bei organizacinių saugumo priemonių, kad išvengtume mūsų saugomų duomenų sunaikinimo, keitimo, neteisėto atskleidimo ar netinkamo naudojimo.
Nors ir stengiamės apsaugoti jūsų duomenis, norėtume atkreipti dėmesį, kad dėl interneto struktūros visiško jų saugumo garantuoti neįmanoma. Pavyzdžiui, neturime jokios įtakos duomenų tvarkymui už mūsų kompetencijos srities ribų.
Atnaujinta 2025-01-17