Savaitę prieš rugsėjį – 4 kartus intensyvesnė mokyklinių prekių medžioklė

2016-08-23
Savaitę prieš rugsėjį – 4 kartus intensyvesnė mokyklinių prekių medžioklė

Besibaigianti vasara reiškia, kad į mokyklos suolus netrukus turės sugrįžti tūkstančiai moksleivių, kurių tėvai, kaip ir kasmet, prieš naujųjų mokslo metų pradžią suskumba aprūpinti atžalas mokykliniais reikmenimis. Prekybininkai tikina jau nuo liepos pabaigos pradėję jausti augančius mokyklinių prekių pardavimus, kurie paskutinę savaitę prieš rugsėjį paprastai į viršų šokteli net keturis kartus. Prekybos tinklo „IKI“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė skaičiuoja, kad vienam priešmokykliniam apsipirkimui tėvai vidutiniškai išleidžia apie 40 eurų.

„Įprastai perkančiųjų mokyklines prekes suaktyvėjimas parduotuvėse pastebimas antrąją rugpjūčio savaitę, o pardavimų pikas fiksuojamas likus maždaug savaitei iki naujųjų mokslo metų pradžios. Didesnė nei įprastai mokyklinių prekių paklausa parduotuvėse išlieka iki pat lapkričio mėnesio. Atliepdami pirkėjų poreikius šiuo laikotarpiu stengiamės pasiūlyti kuo platesnį mokyklinių prekių – sąsiuvinių, rašymo ir piešimo reikmenų, kitų kanceliarijos prekių, kuprinių, pieštukinių – asortimentą patraukliomis kainomis“, – sako B. Čaikauskaitė.

Prekybos tinklo atstovės teigimu, prieš kiekvienų mokslo metų pradžią į prekybą „IKI“ parduotuvėse įvedama maždaug 200 naujų prekių rūšių, joms dažnai taikomos įvairios akcijos, galioja specialūs pasiūlymai.

„Pastebime, kad prieš mokslo metus daugelis tėvų paprastai susiplanuoja vieną didesnį apsipirkimą, kurio metu įsigyja daugumą vaikui būtinų mokyklinių prekių, neretai sąsiuviniais, rašikliais apsirūpina ilgesniam laikui, stengiasi pasinaudoti akcijomis ir specialiais pasiūlymais. Vėliau į parduotuves jau užsukama tik dėl smulkesnių papildymų ar ieškant labiau specifinių, pirmojo apsipirkimo metu pamirštų prekių“, – pasakoja B. Čaikauskaitė.

Mokyklinių pirkinių krepšelių pagrindą, anot B. Čaikauskaitės, sudaro sąsiuviniai, rašikliai ir piešimo priemonės, o juos pirkėjai renkasi labai skirtingai – vieni stengiasi įsigyti kuo pigesnius, kiti – kuo labiau išskirtines ar gerai žinomų prekės ženklų bei gamintojų prekes.

„Tos pačios kategorijos mokyklinių prekių kainos gali skirtis net keletą kartų. Stengiamės sudaryti pirkėjams galimybę rinktis ir pasiūlyti mokyklinių prekių kiekvieno poreikiams. Išskiriant atskiras mokyklinių prekių kategorijas, daugiausiai atsieina moksleivių kuprinės, tačiau nemažai tėvų savo vaikams jas perka ne vienam, o keletui sezonų, todėl dažnai pirmiausiai žiūri ne į kainą, o prekės kokybę“, – pažymi B. Čaikauskaitė.

Anot „IKI“ komunikacijos vadovės, neretai priešmokykliniai apsipirkimai, pasiruošimas naujiems mokslo metams tėvams ir jų vaikams tampa kone tam tikra tradicija, mažesniems moksleiviams savotiška pramoga, todėl jų metu dažnai įsigyjama ne tik būtiniausių ar trūkstamų prekių, bet ir mažiesiems patikusių, išskirtinai apipavidalintų mokyklinių reikmenų – pieštukinių, aplankų, rašiklių su animacinių filmų, kompiuterinių žaidimų personažų, žinomų sportininkų atvaizdais.

„Tai, kas populiaru tarp mokyklinukų, kiekvienais metais keičiasi, o gamintojai stengiasi šias tendencijas apčiuopti. Mes savo ruožtu stengiamės populiarius gaminius pasiūlyti savo pirkėjams, nuolat atnaujinti savo asortimentą. Šiemet parduotuvių lentynose taip pat netrūksta naujienų – žinomų gamintojų flomasterių, trintukų, vaškinių kreidelių, įvairiaspalvių kuprinių, įvairaus lygio kokybiškų skaičiuotuvų“, – vardina B. Čaikauskaitė.