Turite 5 minutes? „Iki“ vietoj reklamos sukūrė pirmą tokį serialą Lietuvoje – žiūrėkite pirmą „Parduotuvinio romano“ seriją

Kiekvienam mūsų nutinka tiek kuriozų, kad pagalvojame – tai verta scenaristo plunksnos. O kas būtų, jei kasdienį apsipirkimą paverstume serialu? Tokį netikėtą klausimą sau uždavė „Iki“ ir ryžosi Lietuvoje dar nematytam veiksmui – prekybos tinklas žengė į pramoginio turinio kūrimą. „Iki“ sukūrė pirmą tokį mini-serialą Lietuvoje – jame nėra akcijų ar kainų, tiesiog šmaikšti istorija, kurioje susipina meilė, pavydas, paslaptys, humoras ir kasdienybės akimirkos tarp „Iki“ parduotuvės lentynų. Pirmoji „Parduotuvinio romano“ serija jau pasirodė, pabaigoje palikusi intrigą – kas bus toliau?
Serialas, kurio veiksmas vyksta „Iki“ parduotuvėje, sukasi aplink pirkėjams jau pažįstamą jauną, šiek tiek naivų, bet nuoširdų vaikiną Adomą, kuris susižavi parduotuvės darbuotoja Eva. Taip prasideda nuotykiai, kupini netikėtų situacijų ir meilės istorijos vingių. Įvairūs personažai įkūnija skirtingus charakterius, kuriuose žiūrovai galės atpažinti save arba savo aplinką.
„Kasdien siekiame būti arčiau savo pirkėjų, ir mūsų ryšys su jais nėra tik apie prekybą – jis ir emocinis. Todėl nusprendėme nerti į naują rinką ir pasiūlyti tai, ko kiekvienas nuolatos ieško – pramoginį turinį, kurį tiesiog smagu žiūrėti. Seriale nerasite kainų pasiūlymų ar akcijų, mūsų tikslas yra pralinksminti. Siūlome šmaikščią, nuotaikingą istoriją, kuri paprasčiausiai vyksta „Iki“ parduotuvėje. Norime kurti dar tampresnį ryšį su savo pirkėjais, pasijuokiant iš kasdienių situacijų ir kartais patys iš savęs“, – sako „Iki“ rinkodaros vadovo Andrejs Dudko.
Pasak jo, „Iki“ visuomet buvo drąsus prekės ženklas, kuris ieško drąsių sprendimų – štai „Instagram“ paskyrą patikėjus mopsei Bulvei, aplink ją netruko susiburti aktyvi bendruomenė. Tad ir dar nematytas Lietuvoje toks trumpasis serialas „Youtube“ yra puikus įrankis atskleisti tinklo charakterį ir kartu tiesiog suteikti pramogą pirkėjams.
Seriale – žinomi veidai ir pripažinti autoriai
Tai visiškai naujas formatas Lietuvoje – nors serialą kuria prekės ženklas, profesionalūs ir didelę patirtį turintys scenaristai, režisierius užtikrino, kad „Parduotuvinis romanas“ būtų visavertis pramoginis turinys be reklaminių žinučių, orientuotų į pardavimus.
Seriale pasitelkiami visi klasikiniai kinematografijos elementai – scenarijaus viražai, įtraukiantis siužetas, gerai apgalvoti personažų charakteriai ir, žinoma, intriga kiekvienos serijos pabaigoje, verčianti nekantriai laukti kitos dalies. Tai leidžia šį mini-serialą vertinti kaip atskirą kūrinį, kurį verta žiūrėti dėl jo paties. Čia taikomi tie patys standartai, kurių žiūrovai tikisi iš televizijos serialų.
„Kaip ir kasdienėje veikloje, taip ir kurdami serialą norime aukščiausios kokybės, todėl į pagalbą pasitelkėme savo srities meistrus. Į režisieriaus kėdę sėdo Jonas Trukanas, daugeliui žinomas dėl filmo „Rūpintojėlis“. Scenarijų kūrė begales žmonių savo komedijomis iki ašarų prajuokinę Kęstutis Gudavičius ir Robertas Kuliūnas. Suprantame, kad vartotojui reikia gero turinio, ir tik geras turinys kuria lojalumą prekės ženklui“, – sako A. Dudko.
Įdomu ir tai, kad „Prekybiniame romane“ vaidina ne tik profesionalūs aktoriai, bet pasirodys ir populiarūs influenceriai, o epizodiniam vaidmeniui premjeroje ryžosi net „IKI Lietuva“ generalinė direktorė N. Kvietkauskaitė.
Kada ir kur žiūrėti?
Iš viso pirmajame sezone – 8 serijos po 5 minutes. Kiekvienas epizodas parodys, kaip kasdieniai susitikimai parduotuvėje tampa galimybėmis padaryti kieno nors dieną šiek tiek geresnę – būtent tai „Iki“ siekia įgyvendinti kiekvieną dieną realiame gyvenime.
„Parduotuvinio romano“ serijos „Youtube“ platformoje pasirodys kiekvieną ketvirtadienį. Jau pristatytoje pirmojoje – Adomo ir Evos pirmasis susitikimas, pirmasis pagrindinio veikėjo susidūrimas su apsaugininku ir intriga, kuri tęsis per visą sezoną.
Pirmoji serija jau laukia žiūrovų: https://www.youtube.com/watch?v=QUCBLNvgYeo