„Iki“ visus prekybos tinklo darbuotojus apdraudė papildomu sveikatos draudimu
Nuo liepos 1 d. visiems „Iki“ darbuotojams, kurių šiuo metu prekybos tinkle yra beveik 5 900, suteikiamas papildomas sveikatos draudimas. Pasak Editos Jakučionytės-Lukšės, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorės, tai dar vienas nuoseklus bendrovės žingsnis kuriant didesnę darbuotojų gerovę prekybos tinkle.
„Skiriame daug dėmesio gerai darbuotojų savijautai ir sveikatai. Be to, pastarasis pandemijos laikotarpis, kai mažmeninės prekybos darbuotojai stojo į priešakines linijas, jiems buvo intensyvus ir darbingas, tad norėdami padėti jiems jaustis saugiai ir užtikrintai, apdraudėme papildomu sveikatos draudimu. Tai suteiks galimybę kokybiškai rūpintis savo sveikata ir gauti kvalifikuotą konsultaciją ar gydymą“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.
Darbdavio iniciatyva ir lėšomis apdraustų darbuotojų, kurių bandomasis laikotarpis yra pasibaigęs, draudimas galios vienerius metus. Jiems bus įteiktos elektroninės sveikatos draudimo kortelės. Draudimas galioja ambulatoriniam ir stacionariniam gydymui – šeimos gydytojų ir specialistų konsultacijoms, diagnostiniams tyrimams, tokiems taip kraujo, radiologiniai, magnetinio rezonanso, endoskopijos ir pan. tyrimai.
Stacionarinio gydymo atveju bus apmokamos tos išlaidos, kurios nėra kompensuojamos iš privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų: mokama palata, diagnostikos ir gydymo paslaugos, medicinos prietaisai, priemonės, vienkartiniai instrumentai ir vaistai, įsigyjami hospitalizacijos laikotarpiu.
Sveikatos draudimas taikomas ir kritinių ligų, įskaitant COVID-19, atveju. Papildomai suteikiama kompensacija odontologo paslaugoms, profilaktiniam patikrinimui, vaistams ir medicinos prekėms. Šis draudimas prekybos tinklo darbuotojams leidžia kreiptis tiek į valstybinę, tiek į privačią gydymo įstaigą visoje Lietuvoje.
„Be sveikų ir gerai nusiteikusių darbuotojų negalėtume užtikrinti mūsų veiklos tęstinumo, todėl siūlome jiems ir kitų papildomų naudų, kurios padeda jaustis kaip įmanoma labiau užtikrintiems. Reguliariai taikome darbuotojų testavimą, suteikiame galimybę gauti psichologo konsultaciją, išsitirti sveikatą bei skatiname skiepytis“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.
Dar šių metų birželį prekybos tinklas bendrovės lėšomis suteikė COVID-19 sirgusiems prekybos tinklo darbuotojams galimybę atlikti išsamų sveikatos patikrinimą. Taip siekiama palaikyti darbuotojus, išsklaidyti jų nerimą ir nuogąstavimus dėl galimų ligos pasekmių.
Daug dėmesio skiriama ir darbuotojų psichologinei savijautai. Rudenį „Iki“ pirmasis iš prekybos tinklų pasiūlė emocinės paramos liniją „Kaip jautiesi?“ Tai – nemokamų profesionalaus psichologo konsultacijų linija, į kurią besikreipiantys darbuotojai gali pasidalinti savo emocijomis.
Be to, „Iki“ darbuotojai patys gali susidėlioti mokymų programą specialioje nuotolinėje platformoje, kurioje gali ugdyti ne tik darbines kompetencijas ar įgūdžius. Platforma nuolat papildoma naujais mokymais, tarp kurių – grįžtamojo ryšio suteikimo, streso valdymo ir kiti darbuotojams patogiu metu prieinami mokymai.