„Iki“ siūlo genialų būdą sutaupyti: pasaulinė tendencija, kurią prisijaukina lietuviai

2023-02-06
„Iki“ siūlo genialų būdą sutaupyti: pasaulinė tendencija, kurią prisijaukina lietuviai

Kiekvienas ieško naujų, efektyvių sprendimų, kurie leistų sutaupyti daugiau. Pasak prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės Vaidos Budrienės, pastaruoju metu vienas sparčiausiai populiarėjančių taupymo būdų – į krepšelius keliaujantys privatūs prekių ženklai.

„Išpopuliarėję visame pasaulyje, jie vis labiau vertinami ir mėgstami „Iki“ pirkėjų, ypač tų, kurie tikslingai ieško priemonių, leidžiančių sutaupyti. Nors už privačių prekių ženklų produktus mokame mažesnę kainą, gauname aukščiausią kokybę ir platų pasirinkimą. Populiariausi yra kasdienio krepšelio privačių „Iki“ prekės ženklo produktai. O praėjusiais metais labiausiai augo privačių prekės ženklų pieno kategorijos produktų: sviesto, kefyro, pieno pardavimai“, – sako „Iki“ komunikacijos vadovė.

Skaičiuojama, kad šios kategorijos prekių pardavimai pradėjo augti per karantiną, o 2022-aisiais pasaulyje jie padidėjo net 19,4 proc. Labiausiai privačių prekių ženklų pardavimai augo Vakarų Europoje – net iki 36 proc.

Remiantis 2022 metų „The Food Industry Assotiation“ ataskaita, 63 proc. privačių prekių ženklų pirkėjų mano, kad šios kategorijos prekės yra naudingos, 55 proc. jas renkasi dėl geresnės kainos. Tačiau vartotojų palankumą privačių prekių ženklų produktams lemia ir kiti veiksniai – kokybė, skonis, tvarumas.

Aukšta „Iki“ produktų kokybė

V. Budrienė patvirtina, kad pagal kokybės standartus privačiu prekės ženklu pažymėti produktai nė trupučio nenusileidžia žinomiems prekių ženklams. Pasak jos, pirkėjai ne visuomet įsivaizduoja, kiek pastangų reikia norint pasiekti šiuo metu „Iki“ užtikrinamą produktų kokybės lygį.

„Privačiu prekės ženklu pažymėtas produktas dažniausiai yra gaminamas ar tiekiamas konkrečiam prekybos tinklui pagal jo užsakymą. Todėl pirkėjų vis labiau mėgstamus „Clever“, „Iki“, „IKI Gourmet“ ar „IKI Ūkis“ etiketėmis paženklintus produktus galima rasti išskirtinai tik prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėse. Tačiau prieš patenkant į parduotuvių lentynas, tiek mėsos produktams, tiek žuviai, vaisiams ar daržovėms yra taikomi aukštą kokybę užtikrinantys tyrimai ir net 26 žingsnių vertinimo planas, reikalaujantis daug laiko ir ypatingo kruopštumo“, – sako „Iki“ komunikacijos vadovė.

Tai, kad šie produktai išsiskiria aukščiausia kokybe – rodo ir reikšmingi įvertinimai. 2022-aisiais privačių „Iki“ prekės ženklų produktai įvertinti aukščiausią kokybę rodančiu QUDAL sertifikatu.

„Iki“ asortimente mėgstamą prekę atras kiekvienas

„Iki“ asortimente šiuo metu galima rasti daugiau kaip 20 privačių prekės ženklų – nuo kasdienių bakalėjos prekių iki egzotiškesnių gurmaniškų skonių, gyvūnų ėdalo, aksesuarų, namų komforto prekių, kurių nėra kituose prekybos tinkluose.

Nors, pasak V. Budrienės, pirkėjų krepšelius pastaruoju metu dažniausiai pasiekia tie privatūs ženklai, kurie neabejotinai leidžia sutaupyti, savo mėgstamus produktus šios kategorijos asortimente atranda ir gurmanai, ir ekologiškų produktų ieškantys lietuviai. Susipažinkite su populiariausiais, „Iki“ pirkėjų ypač vertinamais privačių prekių ženklais.

Žema kaina už gerą kokybę. Europos rinkoje pakankamai gerai žinomas prekių ženklas „Clever“ jau spėjo pelnyti pirkėjų pasitikėjimą ne tik užsienio šalyse, bet ir Lietuvoje. Šiuo prekės ženklu pažymėti švieži duonos, pieno, mėsos, žuvies gaminiai, kuriuos galima įsigyti „Iki“ parduotuvėse – lietuviški. Likusi didžioji dalis produktų yra pagaminama Austrijoje, Vokietijoje, Vengrijoje ir kitose užsienio šalyse.

Šviežios gėrybės iš Lietuvos kaimo. „Iki“ pirkėjai žino, kad šviežias kiekvieno sezono derlius ir lietuviškomis tradicijomis kvepiantys gaminiai – tai kruopščiai užauginti ir su meile paruošti produktai  iš Lietuvos ūkininkų rankų, pažymėti prekių ženklo „IKI Ūkis“ etikete. Šiuo metu  „IKI Ūkis“ asortimente galima rasti per 70 autentiško skonio produktų: nuo kaimiškų kiaušinių iki aromatingų arbatų, nuo raugintų ir marinuotų skanėstų iki visada šviežių miško, sodo bei daržo gėrybių.

„Nuolat bendradarbiaujame su ūkininkais ir smulkiaisiais gamintojais iš visų Lietuvos regionų, daug dėmesio skiriame „IKI Ūkis“ produkcijai. Ji prekybos vietas pasiekia itin greitai, todėl užtikrinamas gaminių šviežumas ir aukščiausia kokybė“, – sako „Iki“ komunikacijos vadovė.

Ekologiška produkcija. Pirmenybę ekologiškai produkcijai teikiantys pirkėjai „Iki“ parduotuvėse taip pat gali rasti platų privačiu „Bio Billa“ prekės ženklu pažymėtų produktų pasirinkimą. Šio prekės ženklo produktai skirti tiems, kurie mėgsta gaminti ir mėgautis šviežiu, sveiku ir ekologišku maistu. Tai rodo ir jų įvertinimai: šio prekės ženklo produktams suteikti ES ekologiškų produktų sertifikatai, patvirtinantys, kad jie atitinka tvarius ir gamtai draugiškus auginimo ir gamybos principus. „Bio Billa“ asortimente galima rasti ir pieno ar grūdinių produktų, sausainių, gėrimų, įvairiausios rūšies aliejaus, ankštinių daržovių bei vaisių ir daržovių, kurie yra užauginti ekologiškai ūkininkaujant.

Užkietėjusiems gurmanams – virtuvės profesionalų produkcija. Ieškote naujų, unikalių skonių? „Iki Gourmet“ ženklas žymi unikalias receptūras, specialias gamybos technologijas ir itin aukštą kokybę. Tai ypatinga produktų linija, vertinantiesiems originalų skonį. Išrankiam vartotojui skirtus gaminius ruošia profesionalūs virtuvės ekspertai, kruopščiai atrenka ir degustuoja maisto žinovai, o labiausiai vertina – tikri skonio gurmanai.

Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.