„Iki“ pristatė naujovę rinkoje – programėlę tik darbuotojams, kad jiems būtų dar patogiau
Prekybos tinkle „Iki“ – virš 5 tūkstančių darbuotojų, o kiekvienam jų – gausus naudų paketas, pradedant nuolaidomis parduotuvėse ir baigiant papildomu sveikatos draudimu. Net kai komanda yra tarsi vienas kumštis, informacijos sklaidą tokiame dideliame būryje suvaldyti gali būti nelengva. Naujovėmis garsėjantis „Iki“ tinklas tam ėmėsi inovatyvaus sprendimo – darbuotojams pristatė startuolio MELP sukurtą specialią programėlę, skirtą papildomų naudų valdymui ir vidinei komunikacijai.
„Su startuoliais turime ypatingą ir ne kartą pasiteisinusį ryšį – jau ne vienam jų padėjome augti ir klestėti. Šįkart pasirinkome MELP, kad jie padėtų mums pirmiesiems iš prekybos tinklų įdiegti tokį sprendimą, kuris darbuotojams atneš daugiau patogumo. Turime tūkstančius kolegų, tad ieškojome inovatyvaus formato, kuris leistų pasiekti visus komandos narius, automatizuoti rankinius procesus, padėtų įtraukti žmones ir sulaukti grįžtamojo ryšio. Ši programėlė bus ne tik platforma naujienoms, papildomų naudų paketui, bet ir padės puoselėti dar stipresnę vidinę kultūrą“, – sako Nijolė Kvietkauskaitė, „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.
„Iki“ yra vienas iš didžiausių darbdavių šalyje, šiuo metu įdarbinęs apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Daugiau nei trys ketvirtadaliai jų dirba parduotuvėse, kiti – logistikoje, gamyboje, administracijoje. Visus juos turi pasiekti kiekvienam darbuotojui aktuali informacija, taip pat specifiniai dalykai, skirti konkrečiai komandai, asmeninės kiekvieno darbuotojo naudos. Nuo šiol visa tai galima rasti išmaniajame telefone įdiegtoje programėlėje.
Visa papildomų naudų gausa – vienoje vietoje
„Nauja programėlė mums padės dar efektyviau pasirūpinti savo darbuotojais. Vienas didžiausių patogumų kolektyvui yra tai, kad visas savo naudas kiekvienas „Iki“ darbuotojas ras vienoje vietoje. Čia pat bus ir detali informacija, kaip jomis pasinaudoti, kur kreiptis, kokios yra taisyklės. Naudų paketas „Iki“ yra išties platus – papildomos nuolaidos „Iki“ prekybos centruose, papildomas sveikatos draudimas, premijos už rekomenduotą draugą darbui „Iki“, dovanų čekiai ir t.t. Nuo šiol visais šiais privalumais darbuotojams pasinaudoti bus dar paprasčiau“, – sako Monika Milė, prekybos tinklo „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Pasak jos, tai bus naudinga tiek ilgamečiams darbuotojams, tiek naujokams. Pastariesiems bus paprasčiau nepasimesti informacijos sūkuryje, nauji darbuotojai nuo pat pirmų dienų žinos, kas jiems priklauso. Tuo tarpu senbuviams programėlė bus patogus priminimas pasinaudoti visais darbo „Iki“ privalumais.
„Mūsų įmonės darbuotojai sulaukia nuolaidų ir iš „Iki“ partnerių – degalinėse, sporto klubuose, įvairių pasiūlymų sveikatinimuisi, laisvalaikiui. Kai kurios tokios naudos būna trumpalaikės, tad ieškojome būdo kuo efektyviau jas administruoti ir apie kiekvieną jų laiku pranešti kiekvienam darbuotojui. Be to, siekiame šį nuolaidų sąrašą vis didinti – mums rūpi, kad dirbdami „Iki“ kolegos galėtų ne tik užsidirbti gerą atlygį, bet ir sutaupyti savo kasdieninėse išlaidose“, – sako M. Milė.
Tiesioginis ryšis su visais darbuotojais
Tvirtą komandą „Iki“ suburti padeda atvira ir aiški komunikacija, čia kiekvienas darbuotojas yra svarbus. Naujoji programėlė padės užtikrinti dar sklandesnį bendravimą su visais kolegomis. Įdiegus MELP, „Iki“ turi galimybę pasiekti visus įmonės darbuotojus vienu kanalu, palaikyti su jais tiesioginį ryšį.
„Apie tai, kaip mums sekasi, kokie rezultatai, kokias veiklas planuojame, mes su visa komanda kalbamės nuolat ir reguliariai. Su šia technologine naujove tą darysime dar efektyviau – darbuotojai žinos, kas vyksta įmonėje, žinutės galės būti siunčiamos čia ir dabar tiek visam kolektyvui, tiek skirtingiems padaliniams. Nieko baisaus, jei kažko kažkas neišgirdo ar pamiršo – visuomet galės ramiai peržiūrėti informaciją savo telefone“, – pasakoja „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Be to, ir patiems darbuotojams bus dar lengviau išsakyti savo nuomonę. Nuo paprasčiausių reakcijų į pranešimus jaustukais (angl. emojies) iki darbuotojų apklausų ir grįžtamojo ryšio pateikimo formos.
„Iki“ esame labai įvairūs, nuolat augame, ir kiekvienas turime puikių idėjų, pasiūlymų, ką ir kaip galėtume patobulinti. Nuo šiol savo pasiūlymus ar bet kokią kitą informaciją darbuotojai galės pateikti tiesiogiai personalo skyriaus darbuotojams. Taip pat periodiškai prašysime pasidalinti savo nuomone svarbiausiais klausimais, kviesdami dalyvauti apklausose, kurios padėtų mums ir toliau auginti „Iki“, – sako M. Milė.
Ypatingai komandai – ypatingi papildomi privalumai
„Iki“ pageidavimu, programėlėje įdiegta ir daugiau papildomų funkcionalumų.
„Mūsų poreikis buvo gerokai platesnis nei standartas, ir džiaugiamės, kad partneriai jį išpildė. Pavyzdžiui, sukūrė žaidimą, kuriame pelnytus taškus darbuotojai gali išsikeisti parduotuvėje, įdiegė atskirą naujienų skiltį, galimybę įgyvendinti automatizuotą į/iš darbinimo komunikaciją, įdėti gimtadienio nuolaidą kolegoms“, – pasakoja M. Milė.
Pasak jos, programėlės auginimas bus tęstinis procesas, atsižvelgiant į įmonės ir darbuotojų poreikius. Kaip vieną funkcionalumų, kurie prekybos tinkle bus pristatyti projekto eigoje, M. Milė mini specialią darbuotojų pripažinimo programą, per kurią kolegos galės įvertinti vieni kitus už pagalbą.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 244 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.