IKI pristatė naują reklaminį klipą: tarp keturių sienų praleidžiame per daug laiko, metas eiti į lauką

2019-06-03
IKI pristatė naują reklaminį klipą: tarp keturių sienų praleidžiame per daug laiko, metas eiti į lauką

Balandžio mėnesį prekybos tinklo IKI užsakymu visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“  atlikta apklausa atskleidė, kad mažiau nei pusė apklaustųjų (47 proc.) šiltuoju metų laiku darbo dieną lauke praleidžia nuo vienos iki trijų valandų. Beveik trečdalis respondentų (28 proc.) lauke pabūna kur kas trumpiau – pusę valandos ar mažiau nei valandą. Ir tai ne tik dėl įtempto gyvenimo tempo ir laiko stokos. Kelionė automobiliu į darbą ir mokyklą, poilsis ant sofos prie televizoriaus, kompiuteriniai žaidimai, pasaulio pažinimas pro langą – didžioji dalis įprastos dienos darbų vyksta tarp keturių sienų.

Tokią kasdienybę rodo ir savo įpročius apmąstyti kviečia prekybos tinklas IKI, nuo šiandien pradedantis kampaniją „Visi į lauką!“, raginančią pakeisti savo rutiną.

Tai padaryti verta pirmiausiai dėl to, kad ilgainiui toks sėslus gyvenimo būdas gali turėti neigiamą poveikį sveikatai. Apjungę dvi mums gyvybiškai svarbias veiklas – valgymą bei buvimą gryname ore – patirsime dvigubą malonumą. Tą patvirtina ir tyrimo rezultatai – net 80 proc. apklaustųjų pripažino mėgstantys valgyti ar užkandžiauti gryname ore. Tačiau dažniau išeiti iš uždarų patalpų, pavyzdžiui, pietų pertraukos metu, ir pavalgyti lauke, kas penktam apklaustajam (20 proc.) trukdo laisvo laiko trūkumas.

Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, IKI komercijos ir rinkodaros direktorės, pagrindinę kampanijos idėją ir šūkį „Visi į lauką!“ įkvėpė noras skleisti svetur populiarią valgymo lauke kultūrą, padėti atrasti valgymo lauke malonumą bei naudas.

„Dažnai žavimės kitose šalyse egzistuojančiomis tradicijomis, tokiomis kaip pusryčiai ant žolės miestų parkuose, draugų susitikimai, atsinešant pilnas užkandžių pintines maloniai savaitgalio popietei, ar tiesiog biurų darbuotojų pertraukos, užkandžiaujant gryname ore. Norisi, kad valgymo lauke kultūra prigytų ir Lietuvoje. Ne dėl to, kad madinga, o todėl, kad gryname ore valgyti – skaniau“, – pasakojo IKI komercijos vadovė Nijolė Kvietkauskaitė.

Tokiai veiklai, anot jos, tikrai nereikia ypatingo pasiruošimo, progos ar savaitgalio išvykos. „Galimybė kavos ar pietų pertraukėlę perkelti ant pievutės ir surengti spontanišką pikniką su draugais ar kolegomis yra puiki išeitis vis labiau skubančiam šių laikų žmogui. Ir visai nesvarbu, turite penkias minutes, kelias valandas ar visą pusdienį laisvo laiko – ištrūkite į lauką bent trumpam. IKI parduotuvėse turime itin platų jau paruoštų valgyti gaminių asortimentą, lieka tik išsirinkti ir mėgautis. Vasara jau prasidėjo – kviečiame patirti malonumą valgyti gryname ore. Visi į lauką!“, – padrąsino N. Kvietkauskaitė.

Vaizdo klipą kūrė kūrybinė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ ir gamybos namai „Dansu“.