„Iki“ išsirinko naują skaitmeninės reklamos agentūrą

2021-07-27
„Iki“ išsirinko naują skaitmeninės reklamos agentūrą

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą socialinių tinklų turinio kūrimo ir valdymo konkursą laimėjo skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikianti agentūra „SOMA agency“.

Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, teigia, kad „SOMA agency“ pasirinkimą nulėmė šiuolaikiškas ir strateginis agentūros požiūris į komunikaciją socialiniuose tinkluose.

„Pirmiausia norime nuoširdžiai padėkoti buvusiems partneriams „Open Agency“ už darbą kartu „Iki“ kuruojamų socialinių profilių valdyme. Iš naujosios agentūros tikimės partneriško bendradarbiavimo, efektyvaus socialinių tinklų valdymo ir bendrų projektų, kurie, tikime, ves į skaitmeninės komunikacijos lyderystę“, – sako V. Budrienė.

Sutartis su „SOMA agency“ pasirašyta 2 metų laikotarpiui. Agentūra rūpinsis prekybos tinklo komunikacija socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“ ir kt., koordinuos nuomonės formuotojų veiklą.

„Džiaugiamės, kad „Iki“ įvertino mūsų agentūros patirtį ir kūrybinį potencialą, kuris neabejotinai padės užtikrinti sklandžią komunikaciją su tūkstančiais „Iki“ pirkėjų. Esame sukaupę didelę patirtį ir turime fantastinę komandą, todėl labai vertiname galimybę dirbti su viena didžiausių Lietuvos bendrovių ir prisidėti prie jos sėkmingos integruotos komunikacijos“, – sako „SOMA agency“ vadovas Arijus Žakas.

„Iki“ taip pat bendradarbiauja su komunikacijos agentūra „Publicum“.

Prekybos tinklą „Iki“ iš viso šiuo metu sudaro 227 fizinės „Iki“ parduotuvės, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinkle dirba per 5,9 tūkst. darbuotojų.

„SOMA agency“ dirba per 30 komunikacijos specialistų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Tarp agentūros klientų yra tokie prekių ženklai kaip „Kesko Senukai“, „Telia“, SEB bankas, AB „Aprangos grupės“, „Neste“, „Huawei“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Pieno žvaigždės“, „Bonduelle“, „Omniva“ ir kt.