„Iki“ – dar arčiau kiekvieno pirkėjo: pernai atnaujino rekordinį skaičių parduotuvių, šiemet atidarys dar daugiau naujų
Prekybos tinklas „Iki“, turintis vieną plačiausių parduotuvių tinklų Lietuvoje, tęsia aktyvią plėtrą. Vien 2024 metais tinklas atnaujino 43 prekybos vietas ir atidarė 9 visiškai naujas. Šiemet pagreitis nemažės – planuojama, kad duris atvers dar daugiau naujų „Iki“ parduotuvių, bus toliau rekonstruojamos pirkėjų jau pamėgtos.
Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, 2024-ieji bendrovei buvo augimo metai, kurie atnešė naujienų į įvairius Lietuvos miestus.
„Mūsų tikslas – būti arčiau kiekvieno pirkėjo, todėl nuosekliai plečiame parduotuvių tinklą ir atnaujiname esamas prekybos vietas. Pernai naujų parduotuvių duris atvėrėme ten, kur jos labai lauktos ir bus ypač naudingos – ne tik Vilniaus verslo rajono centre, bet ir daug naujakurių pritraukiančiuose rajonuose, pavyzdžiui, Kalnėnuose, Biruliškėse. Be to, įžengėme ir į naujus miestus – sėkmingai pradėjome dirbti Nidoje, Naujojoje Akmenėje. O Kupiškyje dar prieš atidarymą kilęs didelis žmonių susidomėjimas parodė, kad pinigų ir laiko sutaupyti norintys pirkėjai nekantriai laukia „Iki“ parduotuvių. Šiais metais naujų jų bus dar daugiau – ketiname atidaryti daugiau nei 10 visiškai naujų prekybos vietų“, – atskleidžia N. Kvietkauskaitė.
Pernai į plėtrą „Iki“ investavo per 15 mln. Eur. Dar daugiau nei 20 mln. Eur skyrė parduotuvių atnaujinimui, kad jose apsipirkti būtų dar patogiau.
„Norime, kad apsipirkimas būtų ne tik patogus, bet ir malonus, todėl daug dėmesio skiriame esamų parduotuvių tobulinimui. Pernai buvo rekordiniai metais: iš pagrindų rekonstravome 18 parduotuvių, dar 25 atnaujinome pagal naujausią parduotuvių koncepciją, kurios esmė – dar geresnė apsipirkimo patirtis. Intensyvaus atsinaujinimo strategija leidžia užtikrinti, kad kokybiškos prekės už patrauklias kainas ir geras aptarnavimas būtų lengvai pasiekiami visiems Lietuvos gyventojams“, – sako „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.
Po atnaujinimo darbų pirkėjus parduotuvėse pasitinka naujas dizainas ir patogesnis prekių išdėstymas. Kuriama tokia aplinka, kurioje klientų apsipirkimo kelionė vyktų intuityviai, mėgstamas prekes būtų galima rasti kuo greičiau ir paprasčiau, būtų aiškiai išskirti specialūs kainų pasiūlymai ir dar daugiau dėmesio skiriama „Iki“ stiprybei rinkoje – šviežių produktų asortimentui.
Pasak N. Kvietkauskaitės, iš pirkėjų sulaukiamas grįžtamasis ryšys rodo, kad sprendimas atnaujinti parduotuvių koncepciją neabejotinai pasiteisino.
„Klientai giria, kad atnaujintose, erdvesnėse parduotuvėse galima dar greičiau ir sklandžiau papildyti namų atsargas ar pasirūpinti produktais visai savaitei. Skirtingose parduotuvėse prekių išdėstymas tampa vienodas, todėl susiorientuoti yra lengva net ir naujoje prekybos vietoje, visa apsipirkimo kelionė pagreitėja. Džiaugiamės, kad pirkėjai ne tik pastebi, bet ir teigiamai vertina mūsų investicijas į patogesnę apsipirkimo patirtį. Šiais metais ir toliau intensyviai rekonstruosime parduotuves – pokyčių sulauks apie 20 prekybos vietų visoje šalyje“, – pažada „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų ir yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. „Iki“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.