„Iki“ atidarė ilgai lauktą parduotuvę „Europos“ prekybos centre: išskirtinėje parduotuvėje – ir vietoje kepamos picos bei šviežios sultys

2024-03-04
„Iki“ atidarė ilgai lauktą parduotuvę „Europos“ prekybos centre: išskirtinėje parduotuvėje – ir vietoje kepamos picos bei šviežios sultys

Vilniaus centrinis verslo rajonas tampa dar patrauklesnis lankytojams ir gyventojams. Aktyviai plėtrą vykdantis prekybos tinklas „Iki“ Vilniuje pirmadienį atidarė parduotuvę prekybos centre „Europa“, Konstitucijos prospekte. Sostinės verslo centre duris atvėrė didžiausio formato tinklo parduotuvė, siūlanti plačiausią asortimentą ir pritaikyta būtent šio rajono poreikiams. 

„Kuo daugiau patogumo pirkėjams – nuolatinis „Iki“ komandos tikslas. Tai mus nuolat skatina tobulėti, tad keliame kartelę aukštyn ir pirmą kartą parduotuvę atidarėme tokio dydžio prekybos centre. 3 širdelių parduotuvės asortimentas ir paslaugos orientuoti į laiką taupančius – tiek į Vilniaus centrinio verslo rajono darbuotojus, lankytojus, tiek į patogiai apsipirkti norinčius gyventojus“, – sako Lina Muižienė, prekybos tinklo „Iki“ vykdomoji direktorė.

Pasak jos, kruopščiai kuriant asortimentą buvo galvojama apie skubantį miesto centro žmogų: kokios prekės jam svarbiausios, kaip padaryti, kad jas galėtų lengvai rasti net ir tada, kai galva užimta kitais reikalais, kaip kuo geriau pateisinti jo lūkesčius bekompromisei kokybei.

„Dėmesį skyrėme asortimento išgryninimui – ar tai būtų švieži produktai namams, ar patogiai supakuoti pietų rinkiniai, ar sveikatai palankūs užkandžiai. Be to, vietoje ir kepsime picas, čia pirkėjai galės patys išsispausti šviežių sulčių. Visi reikalingi pirkiniai po vienu stogu – neabejojame, kad tai „Europos“ ir „Iki“ lankytojams sukurs dar geresnę apsipirkimo patirtį“, – sako L. Muižienė.

Investicijos į pagal naujausius įmonės standartus ir koncepciją įrengtą „Iki“ parduotuvę siekia 2 mln. eurų. 

„Šio atidarymo laukė veikiausiai visas centrinis verslo rajonas. Aplink „Europą“ dirbantys ir gyvenantys žmonės vertina kokybę, tikslinį asortimentą, greitį, apsipirkimo patogumą ir intuityvumą – visa tai suteikia naujoji „Iki“. Kartu džiaugiuosi matydama sėkmingai įgyvendinamą ir mūsų prekybos centro naujosios koncepcijos transformaciją“, – sako Viktorija Gražienė, „Europos“ valdytoja.

Plačiausiame asortimente – nuo pietų rinkinių iki vietoje kepamų picų

Pagrindinė naujos koncepcijos „Iki“ parduotuvių idėja – sukurti tokią aplinką, kurioje klientų apsipirkimo kelionė vyktų intuityviai, mėgstamas prekes būtų galima rasti kuo greičiau ir patogiau, būtų aiškiai išskirti specialūs kainų pasiūlymai ir dar daugiau dėmesio skiriama „Iki“ stiprybei rinkoje – šviežių produktų asortimentui.

Erdvioje ir šiuolaikiškoje 1300 kv. metrų prekybinio ploto parduotuvėje bus užtikrinamas plačiausias, iki 11 tūkst. prekių, asortimentas. Ji idealiai tiks tiek savaitiniam apsipirkimui, tiek atsargų papildymui namuose ar greitiems pietums mieste. 

Trijų širdelių parduotuvėje yra šviežių sulčių spaustuvė, duonos pjaustyklė, vietoje kepamos picos. „Iki“ klientai joje ras vitrinose siūlomą šviežią mėsą, šviežią bei rūkytą žuvį, konditeriją ir kulinariją. 

Rūpinantis šviežumu, pirkėjams bus siūloma ne mažiau kaip tris kartus per dieną kepamų bandelių ir duonos. 

Bus užtikrinamas gausus šviežių vaisių, daržovių, taip pat patogiai supakuotų pietų rinkinių, užkandžių pasirinkimas. Klientų patogumui, joje galima ir atsiimti prekes, užsakytas „Iki“ ar „LastMile“ el. parduotuvėje.

Greitesniam apsipirkimui naujoje parduotuvėje įrengtos „IKI Bitutė“ savitarnos kasos, veiks ir įprastos. Lankytojams parduotuvė atvira kasdien nuo 8 iki 21 val.

Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 245 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.