Kampanijos „IKI darbuotojų geltonoji banga”...

Kampanijos „IKI darbuotojų geltonoji banga” vidinė komunikacija

3 vieta

Kampanijos „IKI darbuotojų geltonoji banga” vidinė komunikacija

IKI kampanija laimėjo 3 vietą „PR Impact“ apdovanojimuose (vidinės komunikacijos kategorija)

„PR Impact Awards“ – apdovanojimai komunikacijos profesionalams. Juos organizuoja dvi didžiausios šalies komunikacijos profesionalus vienijančios asociacijos: Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). 2022 metų apdovanojimuose 3 vietą pelnė IKI vidinės komunikacijos iniciatyva „Aš esu Tu: Tėčio receptai“. Siekdamas atkreipti dėmesį į lyčių lygybę šalyje, prekybos tinklas IKI įgyvendino socialinį projektą, kuriame mergaites auginantys prekybos tinklo darbuotojai tėčiai su savo dukromis dalijosi gyvenimiškais receptais, skatinančiais toleranciją, drąsų ateities kelio pasirinkimą ir stereotipų naikinimą.