Bendruomenės kūrimo ar įtraukimo kampanija...

Bendruomenės kūrimo ar įtraukimo kampanija – „IKI klientų vadyba”

3 vieta

Bendruomenės kūrimo ar įtraukimo kampanija – „IKI klientų vadyba”

IKI kampanija laimėjo 3 vietą „PR Impact‘2024“ apdovanojimuose (bendruomenės kūrimo ar įtraukimo kampanija)

2024 metų apdovanojimuose kampanija „IKI klientų valdyba“ pelnė 3 vietą. Vienas iš pagrindinių kampanijos tikslų – ne tik išsiskirti rinkoje ir parodyti lyderystę, bet ir pabrėžti bei sustiprinti IKI pozicionavimą, kuris teigia, kad IKI yra arčiau savo klientų, ir pakartoti šūkį „Arčiau tavęs“.  IKI klientų valdyba – unikali ir vienintelė tarp Lietuvos mažmenininkų patariamoji institucija, įtraukianti vartotojus į savo prekės ženklo pažado vykdymą.

„PR Impact Awards“ – apdovanojimai komunikacijos profesionalams. Juos organizuoja dvi didžiausios šalies komunikacijos profesionalus vienijančios asociacijos: Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).