„LastMile“ įsigijusi „Iki“ pristato pirmą bendrą kalėdinę kampaniją

2021-11-15

Prekybos tinklas „Iki“ pradeda kalėdinę kampaniją – tai pirmoji bendra šventinė kampanija, įgyvendinama su šiemet įsigytu startuoliu „LastMile“. Ja pirkėjai kviečiami pasidalinti kalėdinio pasiruošimo rūpesčiais su prekių pristatymo į namus profesionalais. Siekiant griauti vyraujančius stereotipus, kad prieš šventes virtuvėje sukasi tik moterys, kampanijos pagrindiniu herojumi buvo pasirinktas vyras.

„Kasdien įgyvendiname įvairius sprendimus, kurie pirkėjams padeda apsipirkti greičiau ir patogiau, tai ypač aktualu tampa rengiantis didžiosioms metų šventėms. Šiemet įsigijome prekių pristatymo startuolį „LastMile“, todėl kviečiame savo pirkėjus naudotis visomis e. prekybos galimybėmis ir pranašumais, kartu atrasti malonų ir streso nekeliantį pasirengimą šventėms. Užsisukę šventinio pasiruošimo rate neretai pamirštame, kad nebūtina visų darbų nudirbti patiems – jais galima pasidalinti. O laisvą laiką visuomet galima skirti artimiesiems – jo niekada nebus per daug. Tai ir yra visų švenčių prasmė“, – teigia Lina Giedrė, prekybos tinklo „Iki“ įvaizdžio skyriaus vadovė.

Vaizdo klipe nuotaikingai parodoma, kad ir vyrai gali atsakingai pasirūpinti Kalėdų nuotaika ir šventiniu stalu. Tiesa, iki tol, kol prie stalo sėdame džiaugtis maloniomis akimirkas, mėgautis skaniu maistu, neretai tenka pajusti ir streso bei nerimo, atskleidžiama reklamoje. Kaip spėti paruošti dovanas, kuo pavaišinti svečius, kaip nieko nepamiršti? Sprendimas yra – savo rūpesčiais galima pasidalinti. Užsisakius prekes per „LastMile“ programėlę, kurjeris jas surinks ir pristatys patogiu laiku į patogią vietą. Naujosios kampanijos šūkis būtent tai ir pabrėžia – „Stebuklus kuriame kartu“.

Pasak L. Giedrės, kalėdinės kampanijos žinutė gyventojus pasieks ne tik per televiziją transliuojamuose reklaminiuose klipuose, bet ir lauko reklamos stenduose, socialinėje medijoje bei interneto erdvėje.

Stereotipus griaunančius projektus plėtojantis prekybos tinklas „Iki“ jau kurį laiką vykdo ir kitą projektą, kurio dėmesio centre atsiduria vyrai virtuvėje. „Aš esu Tu“ projekto metu mergaites auginantys prekybos tinklo darbuotojai su savo dukromis virtuvėje dalijasi gyvenimiškais bei maisto receptais, skatinančiais toleranciją, drąsų ateities kelio pasirinkimą ir stereotipų naikinimą. Tėčių istorijos ir patarimai publikuojami žiniasklaidoje, vidiniuose ir išoriniuose prekybos tinklo komunikacijos kanaluose. Projektas įkvėptas Islandijos universiteto profesorės dr. Ingos Minelgaitės iniciatyvos „Aš esu Tu“, keliančios tikslą įveikti darbo aplinkoje moterims primetamus stereotipus ir apribojimus.