EDI 3 DOC procesas
Prekybos tinklas „IKI“ jau nuo 2016 m. gruodžio 1 d. įdiegė 3-jų elektroninių dokumentų EDI procesą, skirtą prekių užsakymui, pristatymui ir atsiskaitymui.
3DOC EDI procese pirkėjas ir tiekėjas keičiasi užsakymais, krovinio važtaraščiais bei sąskaitomis.
Verslo dokumentai:
- Elektroninis užsakymas (ORDER).
- Elektroninis krovinio važtaraštis (DESADV).
- Elektroninė sąskaita (INVOICE).
3DOC EDI procese „IKI“ siunčia tiekėjui prekių e-užsakymą (ORDER), tiekėjas siunčia pirkėjui e-krovinio važtaraštį (DESADV), pristato prekes ir pateikia e-sąskaitą faktūrą (INVOICE).

Toks procesas naudingas tiek prekybos tinklui, tiek ir jo tiekėjui. Dokumentai keliauja iš vienos sistemos į kitą be žmogaus įsikišimo, todėl išvengiama klaidų, kurių visada pasitaiko įvedant duomenis rankomis. Automatizuotas apsikeitimas informacija pagreitina visą logistikos grandinę – greičiau ir tiksliau įvykdomi užsakymai, greičiau patvirtinamas gavimas ir greičiau atsiskaitoma už prekes. Procesą galima sutvarkyti taip, kad popierinių dokumentų jame visai neliktų, o tai padeda išvengti rūpesčių susijusių su dokumentų saugojimu ir archyvavimu.